helma.b 3345 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 اردیبهشت، ۱۳۹۴ بسته بندی به عنوان یک علم و تکنیک فروش تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و بازار دارد که در زیر به تعدادی از نوآوریهای بسته بندی در قالب تاثیر اشاره ای می کنیم. اشتباه نکنید این بسته بندی گوشت نیست این یک شلوارک است که شبیه بسته بندی گوشت زده شده است. این هم ایده جالب از کمپانی Reebok برای کفش های صخره نوردی که از جعبه خودش هم بالا رفته. این هم یک ایده زیبا از دست همکارانی که همیشه سر غذا سر می رسند. با این بسته هیچ کس به غذا شما دست نمی زند. اگه گفتین این دیگه چیـــه ؟ این یک تفنگ آبپاش نیست این یک تفنگ پر از نوشیدنی هستش ! این هم از مزایای بازیافت کاغذ در کشور های پیشرفته که با اون کاغذها قوطی های کاغذی برای انواع نوشیدنی ها درست کردند. این هم از شکل جدید نوشابه های کوکاکولا که برای Holiday تعطیلات سال نو میلادی زده شده. این یک بسته بندی فوق العاده جالب از کمپانی NIKE هستش که وقتی شما درش رو باز می کنید و کفش جدیدتون را می خواهید بردارید با صدای هورا و تشویق تماشگران رو به رو خواهید شد. این هم یک جا موزی جالب این چراغ نیست یک بسته بندی نوشیدنی انرژی زا هستش که شبیه یک لامپه که با قدرت نورش همه جا را روشن می کند به شما انرژی می دهد. این هم بسته بندی جالب یک شکلات بسته بندی جالب آب نارگیل ابنکار از کمپانی Newton Running برای کاهش مصرف کاغذ و مقوا و استفاده از مقوا های بازبافتی ... شما که مقوا را نمی پوشید کفش را می پوشید ! بسته بندی زیبا که در مغازه ها مدل زیبایی را به وجود می آورد و باعث جذب خریدار می شود بسته بندی جاب شیر MILK بسته بندی های زیر هم که اصلا نیازی به توضیح ندارند همه چیز گویاست 6 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده