رفتن به مطلب

سیستم وای-فای سایه‌ای با هدف مقابله با بیماری سرطان


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

کمپین‌های اطلاع‌رسانی، صفحات خورشیدی و تعمیر سوراخ لایه‌ی اوزون، همگی در مبارزه‌ با بیماری سرطان پوست نقش دارند. اما پیشروان پرویی اکنون شکل جدیدی از مقابله با اشعه‌های مضر مادون قرمز خورشیدی را ارائه داده‌اند. آژنس Happiness Anywhere، برج‌های سایه‌اندازی را به وجود آورده‌اند که مجهز به شبکه‌ی رایگان وای-فای است اما فقط برای کاربرانی‌ست که در سایه قرار داشته باشند.

 

x03kuk9o89m4h1ashvxv.jpg

 

با این طرح که وای-فای سایه‌ای نامیده می‌شود، کمپانی Happiness Anywhere شبکه‌ی وای-فای سایه‌ای خود را در همکاری با موسسات مقابله با سرطان پرو، در سطح شهر نصب کرده است. هدف، اطلاع‌رسانی مردم از خطرات نور زیاد آفتاب می‌باشد.

 

 

sz5wbywtk1s99b92ppl.jpg

 

این سیستم از یک آنتن وای-فای به همراه یک سنسور برای ردیابی حرکت خورشید استفاده می‌کند. با حرکت سایه در طول روز، آنتی وای-فای به همان جهات حرکت می‌نماید. کاربران می‌توانند با ثبت در یک صفحه‌ی وب، به شبکه متصل شوند اما نیاز به تغییر موقعیت خود برای قرار داشتن در سایه جهت متصل ماندن دارند. بر اساس گزارش‌ها، وای-فای سایه‌ای می‌تواند به بیش از 250 کاربر در یک زمان سرویس دهد.

اولین سیستم وای-فای سایه‌ای هفته‌ی گذشته در پرو استقرار یافت، و قرار است طی ماه‌های آینده نسخه‌های نیز در سان‌فرانسیسکو و نیوزیلند نصب شود.

 

 

منبع: topinearth.com

لینک به دیدگاه

کارهای فوق‌العاده ای برای سلامت بدن وجسم مردمان مملکت خویش انجام میدهند,چراکه باهم درجامعه برای هم حس زندگی قایلند....بماند درممالکت سوم,ازتولیدات مضر,تاهوای مضر بخوردمردمانش میدهند,تابیشتر کاسبی کنن وبیت المال مال بیت الآقایان زاده هاست....لااله الاالله

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...