رفتن به مطلب

طراحی فوق العاده ی خانه ای با فضای خالی 6 وجهی در مرکز


Tamana73

ارسال های توصیه شده

طراحی داخلی آپارتمانی که در این بخش به بررسی آن خواهیم پرداخت، بسیار ویژه و قابل توجه است. این پروژه توسط گروه معماری ژاپنی kochi architect’s studio طراحی و اجرا شده است و 151 مترمربع مساحت دارد. فضای خالی یا Void شش وجهی در مرکز ساختمان نکته ی ویژه ی این طراحی و این آپارتمان است. با آرل همراه باشید تا ایده ی طراحی داخلی این آپارتمان را بیشتر بررسی کنیم.

طراحی داخلی این آپارتمان کاملا با چوب انجام شده است و دست طراح در کار بسیار باز بوده است. وقتی وارد این آپارتمان می شوید، با یک ورودی روبرو خواهید شد که مرکز دسترسی به تمام فضاها است. در طبقه ی اول، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و ... روبرو هستیم و در طبقه ی دوم با اتاق خواب و استراحت روبرو می شویم. نکته ی کار اینجاست که که بواسطه ی فضای void شما می توانید از بالا همه ی فضاهای ساختمان را ببینید. این فضای خالی یک 6 وجهی است و ایده ی جالب و نوآورانه ای بنظر می رسد که ژاپنی ها آن را به انجام رسانده اند. دلیل استفاده از این فضای خالی که همه ی فضاها را به هم مرتبط می کند ارتباط گسترده ی اعضای خانواده با یکدیگر عنوان شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...