رفتن به مطلب

ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای از امروز آغاز می‌شود


saba mn

ارسال های توصیه شده

توكلی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی از بعد از ظهر امروز یکشنبه آغاز می شود.

3147400_865.jpgحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،افزود: کلیه دارندگان گواهی‌نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا شاغل به تحصیل در دوره های مذکور که تا پایان نیم سال اول سال تحصیلی 94-95 فارغ‌التحصیل می‌شوند و همچنین دارندگان دیپلم مدرک فنی و حرفه‌‌ای دوره چهار ساله نظام قدیم حق ثبت نام در این آزمون را دارند.

 

 

وی ادامه داد: بر اساس ضوابط در این آزمون از تعداد 42 کد رشته امتحانی به شرح جدول مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام پذیرش در 19 کدرشته امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل کل دیپلم و بدون آزمون صورت خواهد پذیرفت.

 

 

توکلی افزود: بدیهی است داوطلبان متقاضی هر یک از رشته‌های امتحانی اعم از کد امتحانی با آزمون و بدون آزمون لازم در زمان مقرر اقدام نمایند.

 

 

وی در پايان گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون 23 کد رشته امتحانی در صبح روز جمعه 16 مرداد ماه برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط ثبت نام و پذیرش دانشجو در دوره مذکور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه بر روی سایت قرار گرفته برای ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...