رفتن به مطلب

بازی جذاب fifa 11 پاییز امسال خواهد آمد | لینک خراب


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شرکت EA امروز اعلام کرد بازی FIFA 11 برای کنسولهای PS3 , XBOX 360 , wii , PC , PS2 , Nintendo DS , PSP و Mobile در پاییز منتشر خواهد شد.

ویژگی اصلی نسخه جدید, قابلیتی به نام “+Personality” است. این قابلیت قدرت تشخیص هر بازیکن از دیگری را با استفاده از پایگاه داده ای که مهارت هر بازیکن را ارزیابی و درجه بندی می کند دارد که شامل ۵۷ ویژگی برای هر بازیکن است. این یعنی مهارت واقعی هر بازیکن در زمین, در بازی و دنیای مجازی پیاده سازی خواهد شد.

برای مثال “آندرس اینیستا” تیم بارسلونا دارای مهارت هایی مثل دریبل دفاع تیم حریف یا چرخش های سریع خواهد بود و “وین رونی” منچستر قابلیت شوت از راه دور و پشت دفاع را به خوبی خواهد داشت.

پایگاه داده یا Database استفاده شده در “+ Personality” با همکاری بیش از ۱۷۰۰ متخصص از سراسر جهان جمع آوری شده است. این قابلیت همچنین در مورد دروازه بان ها و حرکات آکروباتیک آنها در هنگام توپ گیری نیز وجود دارد. این ویژگی با مدل های تازه بازیکنان که واقعی تر شده اند ترکیب خواهد شد.

EA همچنین سیستم پاس جدیدی را نیز معرفی کرد که دقت پاس دادن را از روی قابلیت و توانایی بازیکن از روی کنترل تعیین می کند. پاس های مختلف جدید دیگری مثل”swerve” نیز در بازی خواهد بود که به بازیکن قابلیت پاس دادن بهتری را می دهد.

بازی FIFA 11 دوباره رقیبی برای Pro Evolution Soccer شرکت Konami خواهد بود. Pro Evo امسال نتوانست رقیب خود را شکست دهد و امتیاز کمتری نسبت به Fifa بدست آورد. Fifa 10 همچنین با فروش ده میلیون نسخه ای توانست هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان موفقیت کسب کند. از سوی دیگر ۲۰۱۰ FIFA World Cup South Africa نیز توانست در ماه آپریل در صدر پرفروش ترین های انگلستان قرار گیرد.

EA همچنین از طرفداران خود خواسته نظرات و خواسته های خود را در مورد این بازی به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ارسال کنند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...