رفتن به مطلب

چشم پزشکان کشور موفق به درمان تومورهاي چشمي شدند


ارسال های توصیه شده

رييس مرکز تحقيقات چشم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي ايران اعلام کرد: چشم پزشکان کشور موفق به درمان تومورهاي چشمي با پلاک هاي راديواکتيو شدند.

 

دکتر سيدمهدي مدرس زاده افزود: در بخش درمان تومورهاي چشمي که در بيمارستان رسول اکرم(ص) تهران مستقر است ، متخصصان با قرار دادن نوعي پلاک راديو اکتيو روي تومور داخل کره چشم در مدت زمان محاسبه شده اي ، قادر به از بين بردن ضايعات سرطاني هستند.

وي ادامه داد: تقريبا تمام تومورهاي چشم از شيوع بيشتري در کودکان برخوردار است که در صورت مراجعه به موقع ، متخصصان چشم دانشگاه علوم پزشکي ايران مي توانند آن را درمان کنند.

مدرس زاده، با بيان اينکه تمام مبتلايان به بيماري هاي چشمي توسط متخصصان و چشم پزشکان ايراني در داخل کشور قابل درمان هستند، گفت: با گسترش امکانات و تجهيزات درماني در مراکز دانشگاهي، تقريبا همه افراد مبتلا به بيمارهاي چشمي در ايران قابل تشخيص و درمان است.

وي افزود: در سال هاي اخير بيماري هاي چشمي در کشور وجود نداشته که قادر به درمان موفق آن نبوده يا مجبور به اعزام به خارج از کشور باشيم.

رييس مرکز تحقيقات چشم پزشکي دانشگاه علوم پزشکي اضافه کرد: از آنجا که پلاک هاي راديو اکتيو براي درمان تومورهاي چشمي از خارج کشور وارد مي شود، در صورت عدم تامين اعتبار لازم از سوي هيات امناي ارزي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، به دست جراحان مي رسد که اين مساله روند درماني را کند مي کند يا فرصت درمان را از دست خواهد داد.

مدرس زاده افزود: در صورتي که اين پلاک هاي راديو اکتيو به موقع از خارج از کشور تامين نشود، مي تواند موجب تخليه چشم شده که اين مساله در کودکان خطرناک و نا گوارتر است.

وي، هزينه درمان يک بيمار مبتلا به تومور چشمي در خارج از کشور با بالغ بر 50 ميليون تومان اعلام کرد و گفت: در صورت تامين پلاک راديو اکتيو که يک پنجاهم هزينه درمان درخارج را دارد، مي توان با موفقيت سلامت چشم بيمار را حفظ کرد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...