رفتن به مطلب

شهر جدید اندیشه در زمره 330 شهر ایمن دنیا قرار دارد


saba mn

ارسال های توصیه شده

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه مطرح کرد

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه گفت: شهر جدید اندیشه در زمره 330 شهر ایمن دنیا قرار گرفته و این مهم به واسطه زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی مطلوب در این شهر محقق شده است.

3126578_443.jpgمحمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت و گو با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، با اشاره به وضعیت مطلوب زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی در شهر جدید اندیشه اظهار کرد: استاندارد فضای سبز شهری 9 متر است و این در حالی است که شهر جدید اندیشه از فضای 16.5 متری برخوردار است. در کنار آن سیمای زیبای شهر، معماری نوین و اصولی این منطقه، جاده‌سازی و راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهندسی، همگی مؤید تراز شهر جدید اندیشه در چارچوب‌های فنی، مهندسی و اصولی است.

 

 

وی در ادامه افزود: همین زیرساخت‌ها و امکانات شهری باعث توانمندی این شهر در حفظ و نگهداری شهروندان و میل و رغبت آن‌ها به استمرار سکونت در چنین محدوده‌ای شده است.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد: طبق افق پیش بینی شده در عرصه جمعیت برای شهر جدید اندیشه تا پایان امسال باید این منطقه به سقف 117 هزار نفری جمعیتی دست یابد و در حال حاضر 110 هزار نفر از این میزان مقرر، محقق شده است.

 

 

آیینی در پایان تأکید کرد: به طور طبیعی زمانی که شهر از وضعیت مطلوبی در ارائه امکانات و الزامات شهری و رفاهی برخوردار است، رضایتمندی و انگیزه برای حضور و استمرار سکونت در آن نیز افزایش می‌یابد.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه
همین که نزدیکه شهریاره؟:ws38:

 

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. این شهر دارای ۶ فاز می‌باشد و در ۳۰ کیلومتری تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج قرار دارد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...