رفتن به مطلب

روزجهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد در حوزه مخابرات و ICT ،روز ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت ماه) را به عنوان “روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات” نام گذاری کرده است.

3121355_150.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،فریبا مهدیون عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیر اجرایی مراسم روز جهانی دختران و ICT، گفت:با توجه به اهمیت نقش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در تمام عرصه های زندگی و افزایش تخصص زنان در حوزه ICT به عنوان نیمی از جمعیت جهان،اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد در حوزه مخابرات و ICT،روز ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت ماه) را به عنوان "روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات” نام گذاری کرده است.

 

 

مهدیون در خصوص برگزاری مشابه این رویداد برای دختران ایرانی گفت:در ایران سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
،کمیته زنان در مهندسی IEEE بخش ایران،دانشگاه شریعتی و انجمن زنان کار آفرین در نظر دارند در آستانه روز جهانی دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات (International girls in ICT DAY) رویدادی را در روز ۸ اردیبهشت ماه جاری و در محل دانشگاه شریعتی تهران برگزار کنند.

 

 

وی ادامه داد:در این مراسم علاوه بر بانوان مدیر و صاحب ایده و کسب و کار ICT از حوزه دولت و بخش خصوصی،دختران دانشجو و دانش آموز،اساتید دانشکده‌های ICT تهران و همچنین سفیر ITUحضور خواهند داشت.

 

 

مهدیون در خصوص اهداف برگزاری این همایش گفت:مراسم روز دختران و فناوری اطلاعات و ارتباطات با شعار "توسعه دانش و تغییر نگرش” و با اهداف "ترغیب و ترویج دختران و زنان جوان به تحصیل در رشته های مهندسی IT ” و ” تربیت نیروی متخصص مورد نیاز جامعه در این حوزه” برگزار می شود.

 

 

مهدیون با بیان اینکه مخاطبان این کارگاه های آموزشی دانشجویان رشته های مرتبط با ICT هستند افزود:هریک از کارگاه ها در یک بازه زمانی ۹۰ دقیقه ای و برای ۲۵ نفر شرکت کننده برگزار می شود و در انتهای کارگاه،سه نفر به عنوان برندگان کارگاه توسط ارائه دهندگان انتخاب و به کمیته برگزاری رویداد معرفی می شوند که در انتهای رویداد و در بخش اختتامیه به برندگان جوائزی اهدا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...