رفتن به مطلب

فیلم‌های آخر هفته شبکه سه سیما


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی یاغی، مسیر برخورد ، مرد عنکبوتی شگفت انگیز، بازی پول و طوفان آتش پنجشنبه 3 و جمعه 4 اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

3114083_437.jpgفیلم سینمایی یاغی با نام لاتین Paan Singh Tomar به کارگردانی تیگمانشو ژولیا است که پنجشنبه 3 اردیبهشت ساعت 10:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . در خلاصه این فیلم آمده است: پان سینگ تمار که خود را یک یاغی و شورشی می داند خبرنگاری را برای مصاحبه با خودش قبول می کند و از اینکه چگونه به یاغی گری کشیده شده است سخن می گوید. پان سینگ در ابتدا یک سرباز ارتش بوده است. اما سپس رؤسایش در ارتش متوجه می شوند که پان سینگ توانایی زیادی در ورزش دو و میدانی دارد و ... در این فیلم که محصول 2010 هند است بازیگرانی چون عرفان ، ماهی گیل، ویپین شارما ، راجندرا کوپار نقش آفرینی کرده اند .

فیلم سینمایی مسیر برخورد Collision Course به کارگردانی فِرِد اُلِن رِی است که پنجشنبه3 اردیبهشت ساعت 19:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . در خلاصه این فیلم آمده است : یک هواپیما مسافربری در حین پرواز، دچار سانحه رعد گرفتگی می شود که منجر به مصدومیت شدید خلبان و کمک خلبان و بیهوشی آنها می شود. از جمله مسافران هواپیما،کیت بارکس است که همسرش یک خلبان هواپیمایی بوده که در اثر حادثه ای فوت کرده است. از آنجا که کیت چندین بار با همسر سابق خود تجربه کمک خلبانی داشته ، ابتدا راهنمایی می کند که هواپیما را روی خلبان خودکار قرار دهند. اما پس از مدتی به دلیل نقص فنی ، خلبان خودکار از کار می افتد و... در این فیلم که محصول 2012 آمریکاست، بازیگرانی چون دیوید چو کاچی ، تیا کَرِر و مگان مک لئود نقش آفرینی کرده اند . فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت انگیز( The Amazing Spiderman) محصول 2012 آمریکا به کارگردانی مارک وب ، پنجشنبه 3 اردیبهشت ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود . در خلاصه داستان با بازی آندرو گارفیلد ، اما استن ،رای افانز ،دنیس لری ،کامپبل اسکات آمده است : پیتر پارکر پسر دانشمند فقید ریچارد پارکر است که پس از مرگ پدر و مادر ش نزد عمه و شوهر عمه اش زندگی می کند .پیتر با پیدا کردن کیف دستی پدرش به پژوهش وی در زمینه پیوندهای زیستی در خصوص خزندگان دسترسی پیدا می کند . پیتر می خواهد با گوئن استیسی همکلاسی دانشکده اش ازدواج کند. او در مرکز علوم میدتاون در ساختمان آزکورپ کار می کند.. پیتر به آزکورپ می رود و مخفیانه به اتاق عنکبوتهای آزمایشی می رود . عنکبوتها ، پیتر را نیش می زنند و او تبدیل به مرد عنکبوتی می گردد و...

فیلم سینمایی بازی پول Moneyball به کارگردانی بنت میلر است که جمعه 4 اردیبهشت ساعت 10:40 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد . در خلاصه این فیلم آمده است : یک هواپیما مسافربری در حین پرواز، دچار سانحه رعد گرفتگی می شود که منجر به مصدومیت شدید خلبان و کمک خلبان و بیهوشی آنها می شود. از جمله مسافران هواپیما،کیت بارکس است که به تازگی کتاب داستانی را با الهام از زندگی خودش منتشر کرده است. همسر کیت یک خلبان هواپیمایی بوده که در اثر حادثه ای فوت کرده است. از آنجا که کیت چندین بار با همسر سابق خود تجربه کمک خلبانی را داشته ، ابتدا راهنمایی می کند که هواپیما را روی خلبان خودکار قرار دهند. اما پس از مدتی به دلیل نقص فنی ، خلبان خودکار از کار می افتد و... در این فیلم که محصول 2011 آمریکاست، بازیگرانی چون برد پیت ،جوناه هیل ، کریس پرات و فیلیپ سِی مور هوفمن نقش آفرینی کرده اند .

فیلم سینمایی طوفان آتش Firestorm به کارگردانی آلان یواِن محصول 2013 هنگ کنگ جمعه 4 اردیبهشت ساعت 15:50 از شبکه سه سیما پخش می شود . در خلاصه داستان با بازی اندی لا ، گوردون لام ، یائو چن و هو جون آمده است :در پی سرقت از یک بانک اروپایی در هنگ کنگ پلیس این کشور مامور رسیدگی به این سرقت می شود. اعضای باند سرقت در سرقت های بعد به ماشین های حمل پول دستبرد می زنند . کمیسر لو عضو ارشد پلیس هنگ کنگ با دنبال کردن سرنخ ها به هویت بعضی از اعضای باند پی میبرد و ...

انتهای پیام/

 

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 220][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220, align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220, align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220, align: right][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 220, align: right][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...