رفتن به مطلب

هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما مشخص شد


ارسال های توصیه شده

[h=1] هفتمین فیلم پرفروش تاریخ سینما مشخص شد

 

[/h]

» سرویس: فرهنگي و هنري - سينما و تئاتر

کد خبر: 94013112632

دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

قسمت جدید از فیلم اکشن و هیجانی «سریع و خشن» با فروش 1.15 میلیارد دلاری در مکان هفتم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما قرار گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم «سریع و خشن 7» با ثبت فروش هفتگی فوق‌العاده 168 میلیون دلاری در سینماهای 67 کشور جهان و رساندن مجموع فروش جهانی خود به 1.15 میلیارد دلار نه تنها عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ کمپانی یونیورسال را از آن خود کرد، بلکه با پشت سر گذاشتن «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» در مکان هفتم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما نیز قرار گرفت.

 

جدیدترین قسمت از این فیلم اکشن توانست در سینماهای چین 93 میلیون دلاری دست پیدا کند تا در طول هشت روز فروش باورنکردنی 250 میلیون دلار را در سینماهای این کشور آسیایی رقم بزند.

 

پیش از این تنها فیلم «ترانسفورنرها: عصر انقراض» توانسته بود به فروشی بیشتر از «سریع و خشن» و برابر با 320 میلیون دلار در سینماهای چین دست یابد که البته بخش اعظمی از این استقبال بدلیل ساخت بخش‌هایی از این فیلم در کشور چین بود.

 

در حال حاضر به ترتیب فیلم‌های «آواتار» با فروش 2.787 میلیارد دلار، «تایتانیک» با 2.186 میلیارد دلار، «انتقام جویان» با 1.518 میلیارد دلار، قسمت دوم «هری پاتر و هدیه‌های مرگ بار» با 1.341 میلیارد دلار، انیمیشن «منجمد» با ثبت فروش 1.279 میلیارد دلار و «مرد آهنی 3» با 1.215 میلیارد دلار در مکان‌های اول تا ششم پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینما و جلوتر از فیلم «سریع و خشن 7» با 1.15 میلیارد دلار قرار دارند.

 

مجموعه 7 قسمتی از سری فیلم‌های «سریع و خشن» تا کنون با بودجه 560 میلیون دلاری توانسته‌ به مجموع فروش جهانی بالغ بر 3.392 میلیارد دلار دست یابند.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...