رفتن به مطلب

پیدا کردن راحت تلفن های اندروید گمشده با تایپ عبارت find my phone در گوگل


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

گم شدن تلفن ممکن است برای هر کسی پیش آید. اما متاسفانه گاهی پیدا کردن آن چندان ساده نیست. گوگل این بار فرایند جستجو را برای کاربران اندرویدی کمی ساده‌تر کرده است. اکنون آنها تنها کافیست بر روی گوگل سرچ عبارت “find my phone” (تلفن مرا پیدا کن) را با استفاده از یک مرورگر دسکتاپ تایپ کنند.

 

به منظور بالا بردن امکان عمل، کاربر باید وارد حساب کاربری گوگل خود با همان مرورگر تلفن خود شوند. آنها همچنین باید جدیدترین نسخه‌ی Google app را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشند. با فرض مناسب بودن تمامی شرایط، نقشه‌ی “Find your phone” در بالای نتایج گوگل سرچ ظاهر می‌شود.

r97onbkaubaqfe66ulhn.jpg

 

هنگمامی که گوگل با موفقیت رد تلفن مورد نظر را در صورت روشن بودن پیدا کرد، مکان دستگاه را بر روی نقشه نشان داده و می‌تواند آن را وادار به زنگ زدن کند.

 

در گذشته نصب برنامه Android Device Manager جهت مکان‌یابی تلفن‌های اندرویدی گم شده واجب بود که کاربران زیادی از آن اطلاع نداشتند. اما امکان جدید گوگل یک سرویس مبتنی بر وب از اندروید دیوایس منیجر را فراهم کرده که کار را برای پیدا کردن تلفن‌های گم شده‌ی اندرویدی راحت‌تر می‌کند.

 

منبع: topinearth.com

لینک به دیدگاه
یعنی فقط موبایلت باید آپدیت گوگل رو داشته باشه بعد سرچ کنی ....؟

عجیب به نظر میاد :ws38:

 

حرکت جالبیه. تست کردم جوابم داد :ws3: منتها باید اکانت گوگلت تو گوشی سیو باشه ها. اگه یوزر نداشته باشی نمیشه.

هم شناسایی میکنه هم دکمه داره میتونی بزنی که گوشیت هرجا هست زنگ بخوره. حتی وقتی مثلاً گم شد، میتونی بزنی کلاً اطلاعاتشو پاک کنی و قفلش کنی :ws3: البته اینو تست نکردم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...