رفتن به مطلب

سرطان در عرض 7 سال 9 بار به یک زن حمله کرد


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

اختلال نادر‍ ژنتیکی سبب مستعد شدن بیش از حد یک مادر به ابتلا به انواع سرطان‌ها شده است اما با وجود تمامی مشکلات این زن سرطان‌ها را شکست داده است.

3112501_823.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
یک مادر 42 ساله اهل کشور انگلستان در عرض 7 سال 9 بار مورد هجوم انواع سرطان‌های مرگبار قرار گرفته است.

 

 

گفتنی است، این زن به نام Ema Hannigan دارای ژن BRCA1 است افرادی دارای این ژن با احتمال 85 درصد به سرطان سینه و 50 درصد به سرطان تخمدان مبتلا می شوند.

 

 

بررسی‌ها نشان میدهند، این مادر که تمامی اعضای زن خانواده مادری او از جمله خا‌له، مادر و مادربزرگ او در اثر سرطان جان خود را از دست داده‌اند در یک اقدام پیشگیرانه قبل از ابتلا به سرطان عمل جراحی Double Mastectomy حذف هر دو سینه و نیز حذف تخمدان را انجام داد اما با این وجود به طور ناگهانی به سرطان سینه مبتلا شده است.

 

 

این زن در طول 7 سال 9 بار دچار حمله سرطان به سینه، تخمدان و حتی تومور مغزی شده است با وجود اینکه تمامی اقدامات پیشگیرانه را انجام داده و به طور مرتب تحت نظارت پزشکان قرار داشته است.

 

 

با وجود تعداد ابتلا به سرطان در طول این سال‌ها این مادر با قدرت اراده و تلاش خود و بهره گیری از دانش پزشکان سرطان را شکست داده است و در حال حاضر به صورت پیشگیرانه و برای نظارت بر جلوگیری از عود مجدد سرطان هر سه هفته یکبار شیمی درمانی انجام میدهد.

 

 

او صاحب یک فرزند دختر و پسر است و امیدوار است آن‌ها درسن 18 سالگی و به هنگام انجام آزمایش تست ژنتیک فاقد ژن‌های معیوب سرطانی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...