رفتن به مطلب

دانلود کنید: مزرعه شادی، یک بازی جذاب ایرانی


saba mn

ارسال های توصیه شده

برای اندروید؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی دارد، وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.

 

2296900_443.jpg

 

داستان بازی به این صورت است که شما در مزرعه‌ی شادی کنترل یک خانواده‌ی ایرانی را در اختیار دارید که مسولیت اداره یک مزرعه را برعهده دارند. با آغاز بازی تنها یک زمین بزرگ دارید که آماده‌ی کشت و کار است. از این به بعد و با توجه به ماموریت‌ها و هدف‌هایی که بازی و خط داستانی‌اش بر عهده‌ی شما می‌گذارد باید این زمین را به مزرعه‌ای برای پروش انواع گل‌ها و محصولات تبدیل کنید. در این بین باید حواس‌تان به همه‌چیز باشد.

اعضای خانواده و دیگر شخصیت‌های بازی به شکلی طراحی شده‌اند که مخاطب ایرانی به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند و تا سر و سامان دادن به مزرعه آرام نمی‌نشیند. پس موبایل‌ها و تبلت‌های‌تان را برای شخم زدن و پروش گل‌های رنگارنگ آماده کنید. شاید بالاخره به آرزوی‌تان برسید؛ یک گلخانه‌ی زیبا، یک خانه‌ی دنج و البته یک مزرعه‌ی سرسبز. مزرعه‌ی شادی.

 

• دانلود و مشخصات فایل

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

• حجم: 22.61 مگابایت

• نسخه: 0.9.65

• اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

• امتیاز: 2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png2183097_146.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...