رفتن به مطلب

عدالتی هم هست؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

واقعا میخوام بدونم چه خبره؟:w00:

چرا هیچی درست نیست؟

چرا کارا نتیجه عکس میده؟

چرا.......................

:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 6
ارسال شده در
واقعا میخوام بدونم چه خبره؟:w00:

چرا هیچی درست نیست؟

چرا کارا نتیجه عکس میده؟

چرا.......................

:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

یکم موضوع رو واضحتر بگو ببینیم چی شده؟

  • Like 2
ارسال شده در
یکم موضوع رو واضحتر بگو ببینیم چی شده؟

چرا اونایی که کار درست رو انجام میدن به اندازش نتیجشو نمیبینن ؟

چرا یکی همش بد میاره؟

  • Like 4
ارسال شده در
چرا اونایی که کار درست رو انجام میدن به اندازش نتیجشو نمیبینن ؟

چرا یکی همش بد میاره؟

 

زندگی همیشه سخت بوده :w16:

اگه میخوای نتیجه بگیری بعد از چرا گفتنت همیشه بگو چگونه؟:ws37:

چقدر این اوتارت خوشگل نیگا میکنه:icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

انرژی از بین نمیرود و به وجود نمی آید، ....

 

حالا هر کی این انرژی رو بیشتر گرفت نوش جونش به بقیه کمتر میرسه ، چون مقدارش ثابته

این تعبیر فیزیکی عدالت بود:ws52:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
انرژی از بین نمیرود و به وجود نمی آید، ....

 

حالا هر کی این انرژی رو بیشتر گرفت نوش جونش به بقیه کمتر میرسه ، چون مقدارش ثابته

این تعبیر فیزیکی عدالت بود:ws52:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:ws3:

 

اصولا تو کشور ما یه نقطه هس که تمرکز عدالت اونجا بیشترتره هرکی عدالت بیشتر می خواد باید بره زیر سلطه اون:ws3::ws17::ws17::ws3:

  • Like 3
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در
offtopic.gif
  • Like 1
ارسال شده در

باید ببینی اون تلاشی که میکنی زور الکی زدن نباشه

  • Like 1
ارسال شده در

میتونه باشه

تعبیر میلاد خیلی باحال بود

  • Like 1
ارسال شده در

من مطمئنم که نیست :w16:

  • Like 2
ارسال شده در
اصولا تو کشور ما یه نقطه هس که تمرکز عدالت اونجا بیشترتره هرکی عدالت بیشتر می خواد باید بره زیر سلطه اون:ws3::ws17::ws17::ws3:

 

 

exactly

  • Like 2
ارسال شده در
من مطمئنم که نیست :w16:

هست ولی زیر سایه ..............................:ws3:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...