رفتن به مطلب

هتک حیثیت خانم کارمند توسط دانشجوی 17 ساله


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

دانشجوی كینه جو كه با درج مطالب كذب در شبكه های اجتماعی مجازی با مشخصات یكی از كاركنان دانشگاه باعث هتك حیثیت وی شده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

3108571_239.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: خانمی جوان که كارمند یكی از دانشگاه های شهر مشهد بود با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان درخواست رسیدگی به شکایت خود مبنی بر انتشار مطالب كذب توسط فرد یا افرادی ناشناس در فضای سایبری را می كند.

 

 

وی ادامه داد: در بررسی اظهارات شاكی مشخص شد فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی در شبکه اجتماعی لاین مطالب کذب و غیر واقعی به نام وی انتشار داده است و این امر موجب بوجود آمدن مشكلاتی برای او شده است.

 

 

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا با شنیدن اظهارات شاكی تحقیقات فنی خود را شروع و با بدست آوردن ادله دیجیتالی موجود فرد متخلف را كه از دانشجویان محل كار شاكی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر كردند.

 

 

این مقام متهم 17 ساله در بازجوئی های به عمل آمده با مشاهده ادله موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این كار انتقام گیری از شاكی در پی برخورد قبلی برای انجام امور اداری عنوان كرده است.

 

 

سرهنگ عرفانی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی خاطر نشان کرد: انتشار مطالب کذب و مزاحمت اینترنتی در فضای مجازی علاوه تحمل حبس، جزای نقدی را نیز در بر دارد.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...