fakur1 10131 ارسال شده در 17 تیر، 2015 یعنی یه شاعر , فقط بلده قافیه رو درست بگه ؟ من میگم , یه حسی هم پشت همه نگاههای خیلی ها از جمله شعرا هست که بهشون کمک میکنه اینقد قشنگ حرفاشونو بزنن. به نمونه زیر توجه کنید: از بلندای تردید از هجوم شرمزای هراس رهیدم زیباتر از ستاره از کهکشان چشمان تو! آه ! توفان تکبیر بر لبم شکفت صلوات گفتم دوباره بلندتر * چشمان تو تلاطم پاکی بود و من غریقی بیمار خود را در نگاه تو شستن ؟ ! حادثه ای عظیم است که توفان دریاها و خشم آتشفشان را به سخریه می گیرد خود را در نگاه تو یافتن ترانه های روستایی است که در پاییز از عشق چوپانی می سراید در نای چشمان تو غزلند عارفانه زیبا براستی لحن بیان و ادای گفتگوی زیبا به کدام توانائی ها بستگی داره؟ 4
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 17 تیر، 2015 بجای چرک و چروک چهره ، چه زیبا تمثیل نموده است «در کوچه های چهره در هم کشیده اش» 3
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 18 تیر، 2015 آیتالله موحدی کرمانی: اگر آمریکا نیم میلیمتر تخلف کند آرزوی امضای توافق را به گور میبرد من میگم بجای اون عبارت به گور میبرد , میشه عبارت قشنگ تری رو بیان کرد. نه؟ 1
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 18 تیر، 2015 مطالب خوبی بودن مرسی یه نکته هم من بگم هرچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند ....احترام به طرف و وارد شدن از راه صداقت و درستی.... 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری