رفتن به مطلب

اپل آخرين گوشى خود را رونمايى كرد


Fakur

ارسال های توصیه شده

اپل آخرين گوشى خود را رونمايى كرد

پس از ماه ها شايعات و اخبار متعدد از گوشى نسل چهارم آيفون، اپل بالاخره iPhone ۴ را به نمايش گذاشت. به گزارش موبنا گوشى iPhone ۴ ، ۲۴ درصد باريك تر از مدل هاى قبلى آيفون است. ضخامت اين گوشى ۹‎/۳ ميليمتر است و از وضوح تصوير ۶۴۰أ۹۶۰ پيكسل بهره مى برد. گفته مى شود iPhone ۴ اولين گوشى اپل است كه از تراشه A4 كه توسط خود اپل طراحى شده در ساخت آن بهره برده شده است. باترى اين دستگاه در حالت مكالمه در شبكه ۳G هفت ساعت شارژ نگه مى دارد، امكان ۶ ساعت دسترسى به اينترنت را براى كاربر فراهم مى كند، ۱۰ ساعت از اتصالات Wi-Fi بهره مى برد، ۱۰ ساعت امكان پخش ويديو را دارد، ۴۰ ساعت موسيقى پخش مى كند و ۳۰۰ ساعت در حالت آماده باش شارژ نگه مى دارد. قاب اين گوشى از استيلى مقاوم ساخته شده و يك آنتن خارجى بر روى نوار اطراف صفحه نمايش تعبيه شده است.

اتصالات ۳G هنوز هم به HSDPA با سرعت ۷‎/۲ مگابيت بر ثانيه محدود است.

دوربين iPhone ۴ هم از ۳ به ۵ مگاپيكسل ارتقا يافته و اپل متذكر شده كه كيفيت دوربين اين گوشى از گوشى هاى دوربين دار بيشتر است.به گفته استيوجابز iPhone ۴ بزرگ ترين جهش اپل در ساخت گوشى تلفن همراه از زمان عرضه نسخه اصلى آيفون بوده است.بخش سخت افزارى اين گوشى هم همانند ژيروسكوپ است كه انتظار مى رود ابتدا براى بازى و نرم افزار مورد استفاده قرار گيرد. iPhone 4 از جديدترين نسخه سيستم عامل موبايل اپل با نام iOS 4 پشتيبانى مى كند كه از ۱۰۰ ويژگى جديد برخوردار است. اين گوشى ۲۴ ژوئن در آمريكا، فرانسه، آلمان، ژاپن و انگليس و سپس در ۸۸ كشور دنيا تا سپتامبر عرضه خواهد شد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...