رفتن به مطلب

امضاء تفاهم نامه براي راه اندازي مرکز رشد تخصصي انرژي هاي نو


ارسال های توصیه شده

این تفاهم نامه را رئیس سازمان انرژی های نو ایران، استاندار قزوین ، رئیس پارک علم و فنآوری استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین امضاء کردند.

رئیس سازمان انرژی ها نو ایران گفت : مهمترین هدف این تفاهم نامه کمک به افزایش ثروت ازطریق توسعه اقتصادی متکی بر فنآوری ونوآوری، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع درروند انتقال فنآوری ، تجاری سازی نتایج تحقیقات مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر و کمک به حل مسائل و چالش های مرتبط با انرژی های نو و تجدیدپذیر با بهره مندی از توان پژوهشگران و نخبگان و محققان استان است .

 

آرمودلی افزود : تخصصی کردن فعالیت های دانش بینان وامکان استقرار واحدهای فناور متناسب با شرایط و امکانات ایستگاهای تحقیقاتی استان، جذب کارآفرینان و اشتغال دانش‌آموختگان مرتبط با انرژی های نو و تجدیپذیر و اجرای طرح های اولویت دار کشوردر حیطه انرژی های نو و تجدیدپذیر با راه اندازی این مرکز ممکن خواهد شد.

 

استاندار قزوین هم گفت: پس از راه اندازی نیروگاه بادی در کهک با ظرفیت100 مگاوات ، ضرورت تاسیس مرکزی برای تربیت نیروی انسانی و پشتیبانی علمی از این نیروگاه ها احساس شد که خوشبختانه با مساعدت سازمان انرژی های نو با این تفاهم نامه می توان اینده خوبی را در این بخش پیش بینی کرد.

روزبه با بیان اینکه مدت زمانی که برای این تفاهم نامه درنظر گرفته شده چهارسال است افزود : آماده سازی ، تجهیز ، تامین امکانات زیربنایی و خدمات آب، برق، تلفن و اینترنت و تاسیسات برقی ومکانیکی برای استقرار واحدهای فناور و دانش بنیان و تامین منابع مالی برای نگهداری و پشتیبانی و توسعه مرکز رشد تخصصی انرژی های نو ، جزو تعهدات استانداری است .

وی گفت : شرکت توزیع نیروی برق و پارک علم و فناوری استان قزوین هم تعهداتی دارند که با عمل به آن ، این مرکز به سرعت راه اندازی و وارد چرخه خدمت خواهد شد .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...