Astraea 25351 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 فروردین، ۱۳۹۴ خانه 89 ساله مد و فشن ايتاليايي فندي(Fendi) كه در طراحي و توليد انواع محصولات چرمي، عطر، عينك، ساعت و نوشتافزار فندي ويژهاي دارد در تازهترين اقدام خود بيش از 7/2 ميليون دلار براي ترميم و بازسازي فواره تروي (Trevi fountain) سرمايهگذاري كرده است. فواره تروي يكي از معروفترين آبنماهاي جهان در منطقه تروي در رم ايتاليا با ارتفاع 26 و عرض 20 متر است. اين حركت خانه فندي ميتوانداقدامي استراتژيك براي خود و شريكش يعني كمپاني «LVMH» باشد. پيترو بكاري (Pitero Beccari) مدير ارشد اجرايي فندي درخصوص اين بازسازي اينچنين گفته است: ما از داشتن شهر تاريخي رم بسيار بر خود ميباليم و حفظ آثار تاريخي آن بسياربرايمان ارزشمند است. اين پروژه يعني اتصال ما به شهري كه ميليونها نفر در جهان آرزوي ديدن آن را دارند. وي همچنان در گفتوگوبا خبرگزاري بلومبرگ(Bloomberg) اظهارداشت: اين سرمايهگذاري افزون بر آن براي ما يعني نزديك شدن به اهداف نهاييمان درتجارت و رشد همهجانبه. مصرفكنندگان تنها به دنبال خريد اجناس نيستند ارزشهاي فرهنگي و اخلاقي نيز براي آنها حائز اهميت است و فندي ميخواهد با حمايت گروه الوياماچ (LVMH) بدرخشد. در تيم طراحي فندي كارل لاگرفلد(carl Lagerfeld) و سيلويا ونتورينفندي(Silvia Venturini Fendi) حضور دارند و سود حاصل از فروش محصولات آن در سال به بيش از يك ميليارد دلار ميرسد. براساس يك داستان سنتي اگر يك بازديدكننده سكهاي را در داخل آب فواره تروي بيندازد روزي به رم بازخواهدگشت! برآورد ميشود كه روزانه 3000 يورو در اين آبنما ريخته ميشود. 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده