رفتن به مطلب

دانشگاه آزاد قزوین ( باراجین )


niyan.d

ارسال های توصیه شده

سلام دوستای عزیز. امیدوارم که خوب باشید

چیزایی رو که به ذهنم میرسه رو میگم بعدا اگه چیزی بود اضافه میکنم.

 

من ترم آخر کارشناسی هستم. دانشگاهمم دانشگاه آزاد قزوین معروف به باراجین هست، در واقع باراجین اسم اون محدوده ای هست که دانشگاه اونجا قرار داره و تقریبا خارج شهر و بعد از دانشگاه یه منطقه بزرگ تفریحی محسوب میشه واسه همه اقشار!

از نظر مکانی با توجه به وسعتش خوبه، دانشگاه بزرگیه و فضای بین دانشکده ها زیاده. MRL، کتابخونه ، بوستان های مطالعه و استراحت، آمفی تئاتر ،استخر ، مسجد وسوله و سایت و سلف و رستوران و بوفه و فست فود و سایر امکانات توخود دانشگاست یعنی از دانشکده ها زیاد دور نیست، خوابگاه دخترانه و انتشارات و کتابفروشی و نونوایی و سوپر بزرگ و یه سری امکانات دیگه هم توخود دانشگاست اما از دانشکده ها دورتره و برای رفت و آمدش اتوبوس گذاشتن. خوابگاه پسرونم داخل شهره اما به دانشگاه نزدیکه. خلاصه اینکه از نظر امکانات به انصاف خیلی خوبه.

از نظر محیط و جو دانشگاه هم خوبه، کسی به کسی کار نداره البته بعضی وقتام دانشگاه به سالن مد در همه موارد مو،کفش، لباس آقایون و خانوما و چیزای دیگه برای بعضی از دانشجوها تبدیل میشه :icon_pf (34)::ws3:

از نظر سطح علمی خداییش خیلی خیلی خوب و بالاست در همه رشته ها، از نظر اساتید و سطح سواد و علمشونم همینطور، رشته های دیگه رو اظهار نظر نمیکنم اما تورشته خودم تقریبا همه اساتید نامی و معروف رو در اختیار داریم، یعنی سرکلاس استادی هستیم که داریم کتابشو میخونیم مثلا زیاری، بحرینی و... واااااای خیلی هیجان داره. هم مقطع کارشناسی، هم ارشد و هم دکترا. پارک علم و فناوری هم دراختیارمونه.

دانشگامون، تعریف نباشه، دیگه واس خودش اسم و رسمی داره و تقریبا باید افتخاراتشو شنیده باشید اما میتونم بگم تقریبا 40-50 درصد دانشجوها رسما الاف هستن و فقط میان که بگن ما داریم باراجین درس میخونیم ( منظورمو بچه های باراجین بهتر متوجه میشن) و از امکانات دانشگاه استفاده نمیکنن ولی بقیه دانشجوها واقعا درس میخونن و در رقابتن

کلا دانشگاه سختگیریه در این حد که خیلی از بچه ها مجبور میشن برای پاس کردن بعضی واحدا یه ترم مهمان بگیرن دانشگاه های دیگه و پاس کنن. :icon_razz:

هزینه ها زیاده اما انصافا در برابر این هزینه ها امکانات زیادی رو واسمون فراهم میکنن، دیگه هنر و انگیزه دانشجو هستش که از این امکانات استفاده کنه، قبول شدنش سخت نیست اما فارغ التحصیل شدنش خیلی سخته:ws37:

اگه اهل درس خوندن و پیشرفت هستین این دانشگاه رو پیشنهاد میکنم.. موارد دیگه یادم اومد میگم.

اینم سایتش: qiau.ac.ir . اینم عکسش

www-qiau-ac-ir.jpg

 

در نهایت آرزوی موفقیت و شادی و پیشرفت و پیشرفت و سلامتی برای همه شما عزیزان.:flowerysmile::flowerysmile::flowerysmile:

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...