رفتن به مطلب

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه علوم اقتصاد


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

دانشجویان دانشگاه علوم اقتصاد به دلیل ادغام ناگهانی دانشگاه خود با دانشگاه خوارزمی تجمع اعتراض آمیز داشته ‌اند و خواستار پاسخگوی سوالات مبهم خود از سوی مسئولان شدند.

3078219_344.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، ادغام دانشگاه علوم اقتصاد که در سکوت خبری و در آخرین روزهای پایانی سال 93 با دانشگاه خوارزمی انجام شد مورد اعتراض بسیاری از دانشجویان این دانشگاه است به طوری که امروز 16 فروردین سال 94 این دانشجویان در کنار درب اصلی دانشگاه علوم اقتصاد تجمع کردند.

 

 

بنابراین گزارش، طی مصاحبه‌ای با عده‌ای از این دانشجویان علت این تجمع را بلاتکلیفی دانشجویان این دانشگاه می‌دانند که باید ادامه تحصیل خود را در یک دانشکده وابسته به دانشگاه خوارزمی ادامه دهند.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است، بسیاری دیگر از این دانشجویان مشخص نبودن مدرک دانشگاهی خود را یکی از مشکلات بیان کردند به طوری این دانشجویان هنوز نمی‌دانند مدرک آنها توسط کدام نهادی یعنی دانشگاه علوم اقتصاد و یا دانشگاه خوارزمی مورد تایید قرار می‌گیرد.

 

 

سوال اصلی دانشجویان این است که چرا در آخرین روزهای سال 93 چنین تصمیمی از سوی مسئولان وزارت علوم گرفته شده است چرا که در ابتدا قرار بود دانشگاه علوم اقتصاد با یکی از دانشگاه های علامه، امیر کبیر و یا خواجه نصیر الدین طوسی ادغام شود ولی ناگهان شاهد ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی بوده‌ایم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...