fakur1 10131 ارسال شده در 30 خرداد، 2015 جوانی فقط تو عشق و عاشقی و ازبر کردن علوم خلاصه میشه؟ تا حالا فک کردیم که رویداد های قدیم و جدید برامون چه پیامهایی داشتند یا دارند؟ چرا اتفاقات زندگی خصوصی دیگران برامون پررنگه؟ فقط باید دنبال جفت بگردیم و شعرای عشغولانه بخونبم و بنویسیم یعنی همش دیگران مقصرند؟ کل اینا رو با سبک فامیل دور بخونین. 6
Yamna 1 17420 ارسال شده در 30 خرداد، 2015 هر سنی یه لازم و ملزوماتی داره ما هم به عشق هم به جفت هم به یه همدم نیاز داریم هیچ کس نمیتونه انکار کنه بعضی وقتها کنجکاویمون گل میکنه سرک میکشیم که کار خوبی نیست قول میدم بچه خوبی بشم همیشه به کارهایی که کردم اثرات و عواقبش فکر میکنم بعد بع این نتیجه میرسم باید برم پیش یه دکتر 5
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 30 خرداد، 2015 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام با يک آزمايش ساده مي توانيد تشخيص دهيد که احساسي هستيد يا منطقي؟اين آزمايش ساده به اينگونه است که مطابق تصوير (1) دستانتان را در حاليکه انگشتان از هم فاصله دارند بلافاصله و بدون هيچ فکري مانند تصاوير (2) و (3) در هم گره کنيد. اگر انگشت شست چپ مانند تصوير (2) روي انگشت شست راست قرار گرفت شما فرد احساسي هستيد و اگر بر عکس انگشت شست راست شما مانند تصوير (3)روي انگشت شست دست چپ قرار گرفت شما فردي منطقي هستيد. اگر کمي دقت کنيد در خواهيد يافت که شما تنها يک حالت انگشتان را مي توانيد براحتي داشته باشيد و اگر بخواهيد حالت عکس آنرا با انگشتان اجرا کنيد قدري مشکل خواهد بود و حالتي که براحتي بر شما مقدور مي باشد گويا نوع برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شماست..... خب... حالا که فهميدي جزو کدوم دسته اي ميتوني در ادامه خصوصيات هر دسته رو بخوني. انسان ها به دو دسته تقسيم مي شوند. الف) افراد احساسي ب) افراد منطقي افراد احساسي افرادي هستند که بر پايه احساسات و عواطف خود ، تصميمات مختلف زندگي شان را مي گيرند.اما افراد منطقي افرادي هستند که براساس عقل و منطق و استدلال خود تصميم گيري مي کنند. افراد احساسي نيمکره راست مغزشان فعال تر است در صورتي که افراد منطقي نيم کره چپ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شان فعال تر است. افراد احساسي داراي خصوصياتي همچون خلاقيت، احساسي بودن، کلي نگر بودن، بلند پروازي و رؤيايي بودن و دل رحم بودن و ... مي باشند و نيز افراد منطقي خصوصياتي همچون: نظم، منطقي بودن، پرداختن به جزئيات، واقع گرا بودن، تحليل و استنتاج را دارا مي باشند. افراد منطقي يا احساسي هر کدام به نوبه خود عالي هستند و هيچ کدام بر ديگري برتري ندارد در واقع اين دو گروه مکمل يکديگر در روابط اجتماعي سالم هستند. 4
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 31 خرداد، 2015 یه چیزی همیشه از بزرگترا میشنویم که میگن : قدر جوانیتون رو بدونید. اما هیشکی نمیگه چجوری؟! واقعا چجوری قدر جوانی رو بدونیم؟ قدر دونستن چجوریه؟ 2
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 31 خرداد، 2015 یه چیزی همیشه از بزرگترا میشنویم که میگن : قدر جوانیتون رو بدونید. اما هیشکی نمیگه چجوری؟! واقعا چجوری قدر جوانی رو بدونیم؟ قدر دونستن چجوریه؟ اینو در آینده یه تاپیک میزنم و همونجا مطرح میکنم. من جواب اون سئوال شما رو یاد گرفتم. همونجا خواهم گفت. 2
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 31 خرداد، 2015 آره یکم..از کجا باید مطمئن میبودم؟؟؟ از متن همون گفتار و تست بالائی دیگه. 1
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 31 خرداد، 2015 یه چیزی همیشه از بزرگترا میشنویم که میگن : قدر جوانیتون رو بدونید. اما هیشکی نمیگه چجوری؟! واقعا چجوری قدر جوانی رو بدونیم؟ قدر دونستن چجوریه؟ یه نکته دیگه . من همه تاپیکهایی که میزنم , دارای یه سری یادآوری هایی هستند که لازمه انسان در جوانی متوجه اونا بشه و بهشون اهمیت بده و راجع بهشون فک کنه . در نتیجه صاحب نگرش فاخر میشه و دنیا رو با دید تجربه نگاه میکنه. این دید رو اگه جوان داشته باشه معنیش اینه که قدر جوونیشو میدونه و از فرصت های جوانی برای کسب تجربه استفاده میکنه. یعنی جوان باید بجای دید احساسی با دید مفهومی زندگی بکنه. 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری