رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

خرید فرش ماشینی از کجا؟

این سوال تعداد زیادی از افراد در تماسهای حضوری یا ایمیل و تلفن از کارشناسان بازار فرش می باشد

برای پاسخ صادقانه به این سوال چند نکته را یادآوری کرده و در انتها قضاوت را به عهده خود شما می گذارم

 

img_0524-550x367.jpg.

آیا واقعا نیاز به خرید فرش دارید یا از روی تبلیغات و حس کنجکاوی اقدام به خرید فرش می کنید؟

تعدادی از تماسهای روزانه با کارشناسان ما شامل این مورد است که فرش را از فروشگاههای مختلف خریداری نموده و از خرید خود راضی نیستند و امکان تعویض و مرجوعی هم برای آنها وجود ندارد و خواهان فروش فرش نو خود می باشند که این عدم انتخاب آگاهانه باعث ضررهای مالی و استرس زیادی می شود.

با توجه به اینکه فرش کالایی بادوام به حساب می آید و با توجه به قیمت بالا امکان تعویض هر ساله آن وجود ندارد پس بهتر است از تولیدات کارخانجات معتبر که در میان خریداران امتحان خود را پس داده فرش مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

خرید از محصولات کارخانجات معتبر و شناخته شده علاوه بر مرغوبیت الیاف و مواد اولیه به کار رفته در فرش ، مزیت مقایسه قیمتها در نمایندگی های مختلف سطح شهر را نیز دارد ولی محصولات کارخانجات متفرقه و کمتر شناخته شده به صورت انحصاری و فقط در مراکز خاصی و با قیمتهای غیر قابل مقایسه قابل خریداری است.

farshonline.jpg

برای خرید هر گونه فرش ابتدا تحقیق کنید (لطفا پس از خرید ، به دنبال قیمت گرفتن فرش خرید کرده خود نروید) و با مراجعه به مراکز خرید مختلف با مقایسه قیمتها بهترین فرش را انتخاب نمایید البته با توجه به مشغله کاری و دوری مسیرها و ترافیک خیابانها بهتر است کار انتخاب فرش و مقایسه قیمتها را به سادگی و در منزل از طریق اینترنت انجام داده و با خیال آسوده از خرید خود لذت ببرید.

برای خرید آگاهانه فرش یا هر کالای دیگری به تبلیغات وسیع و گاها” تخفیفات کذایی توجهی نکنید ، شاید خرید از فروشگاه سر خیابانتان بهترین انتخاب برای شما باشد فقط باید قبل از خرید ، هدف از خرید فرش و نوع فرش با توجه به نیاز شما و همخوانی فرش با دکوراسیون منزل را در نظر بگیرید سپس با توجه به مبلغی که برای خرید فرش کنار گذاشته اید فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
این خدمت را برای تمام مردم ایران به عهده گرفته و با یک تماس بهترین فرشها از معتبرترین کارخانجات فرش ماشینی را به پایینترین قیمت درب منزل خریداران ارسال می کند.

 

تهیه و تلخیص از :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

خب الان نقشها گ طرح های فرش دتبافت تبریز رو هم رو فرشای ماشینس میزنن . قشنگن ولی باید به این فکر کنی موقع فروش و تویض خیلی ضرر میکنی برعکس فرش دستبافت که ضرر نداره.

قبلا بیشتر با طرحهای قطبی فرش دتبافت کاشان شبیه بودن ولی با ترکیب رنگهای متفاوت.

الان تنوع فرشهای ماشینی خیلی زیاد شده

لینک به دیدگاه

برای ما اول طرح بافت و نقشه مهمه.

 

برند فرش. رنگهای زمینه و اصلی بکار رفته. تراکم و شانه مهمه.و البته قیمت!!!!

 

 

عزیزم قیمت خیلی خیلی مهمه:ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...