رفتن به مطلب

Volvorii؛کفش هوشمندی که با استفاده از جوهر الکترونیکی تغییر ظاهر می دهد


Imaaan

ارسال های توصیه شده

volvorii-1.jpg

 

E-ink یا جوهر الکترونیک فنّاوری است که روزبه‌روز شاهد افزایش کاربردهای آن در گجت های مختلف هستیم. پس از به کار گیری جوهر الکترونیکی در گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند، این بار شاهد استفاده از این فناوری برای علاقه‌مندان به دنیای مد در کفش‌های هوشمند هستیم.

 

 

Volvorii کفش پاشنه بلند هوشمندی است که در بدنه آن از نمایشگری منعطف استفاده شده که کمک جوهر الکترونیکی و بلوتوث به آن قابلیت تغییر ظاهر را می‌بخشد. این نوع نمایشگرها می‌توانند دو رنگ داشته باشند، مشکی یا سفید که با ترکیب آن‌ها می‌توان طرح‌های مختلفی را بر روی کفش ایجاد نمود.

 

 

volvorii-5-600x337.jpg

 

انرژی این پنل را باتری‌هایی بسیار ظریف و کم‌مصرفی تأمین خواهند کرد که خوشبختانه از طریق وایرلس قابل شارژ هستند. همان‌طور که گفته شد، نمایشگر به کار گرفته شده در این محصول از طریق کیت بلوتوث می‌تواند به گوشی کاربر متصل شود؛ پس از اتصال کاربر می‌تواند با اپلیکیشن مخصوصی که بر روی گوشی خود نصب کرده، طرح‌های دلخواه را بر روی کفش خود اعمال نماید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

هنگامی که نمایشگر این محصول خاموش است، شما یک کفش ساده کاملاً مشکی و یا سفید را مشاهده خواهید کرد، پس هنگام خرید باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. گروه iShuu تاکنون یک نمونه اولیه از کفش را برای رقابت در جایزه Louis Vuitton ساخته اما اکنون گروه سازنده در حال جذب سرمایه ۵۰۰۰۰ دلاری است تا بتواند نمونه اولیه را به محصول نهایی تبدیل کند. پیش‌بینی می‌شود بعد از تجاری‌سازی این طرح، هر جفت کفش مجهز به فناوری جوهر الکترونیکی حدود ۱۹۹ دلار ارزش گزاری شود.

 

 

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...