نازنين تركـان 783 ارسال شده در 23 خرداد، 2015 احتمالا تا به حال زیاد شنیدهاید که پوست نیاز به لایهبرداری دارد و در مراقبتهای پوستی هر فردی باید حتما کرمهای لایهبردار وجود داشتهباشد تا سلولهای مرده پوستی از بین بروند و پوست بتواند کرمهایی چون مرطوبکننده و ضدچروک را بهخود جذب کند تا بهبود بیشتری روی پوست مشاهده شود اما هر لایهبرداری برای هرنوع پوستی مناسب نیست بلکه انواع مختلف پوست به مواد مختلفی برای لایهبرداری نیاز دارد. این انتخاب واقعا حیاتی است چون درصورت اشتباه میتواند وضعیت شما بدتر هم بشود.
نازنين تركـان 783 سازنده ارسال شده در 23 خرداد، 2015 اگر پوست خشک دارید بهتر است از لایهبردارهایی استفاده کنید که aha دارند چون پوست شما فقط احتیاج دارد لایه سلولهای مرده از روی آن برداشته شود بنابراین باید از موادی استفاده کنید که باعث خشکی پوست شما نشوند. بهتر است اگر پوست شما خشک است حتما زیرنظر پزشک، لایهبردار مناسب را انتخاب کنید تا دردسرهای بعدی برای شما پیش نیاید.
نازنين تركـان 783 سازنده ارسال شده در 23 خرداد، 2015 اگر پوست چرب دارید بهتر است بهدنبال لایهبردارهایی باشید که bha دارند چون این اسید از سطح پوست و منافذ پوستی لایهبرداری میکند، همچنین میتوانید هرچند وقت یکبار از یک لایهبردار ملایم مکانیکی استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم یک روز درمیان از لایهبردار استفاده کنید.
نازنين تركـان 783 سازنده ارسال شده در 23 خرداد، 2015 اگر پوست شما مستعد آکنه است استفاده از لایهبردارهای مکانیکی میتواند آکنههای شما را بدتر کند و بهتر است از لایهبرداری که bha دارد بهطور روزانه استفاده کنید. اگر فکر میکنید پوست شما به یک درمان جدی احتیاج دارد، بهتر است با مشورت یک متخصص پوست از رتینوئیدها استفاده کنید. اگر پوست شما نرمال یا مختلط است بهتر است از یک لایهبردار bha یا یک لایهبردار مکانیکی بسیار ملایم مثل اسکرابهای موجود در داروخانهها استفاده کنید. استفاده از روشی مثل میکرودرم ابریژن نیز میتواند برای پوستهای نرمال مفید باشد. بهتر است بعد از لایهبرداری از کرمهای مغذی استفاده کنید؛ بعد از لایهبرداری پوست شما خیلی بهتر مواد مغذی را جذب میکند.
نازنين تركـان 783 سازنده ارسال شده در 23 خرداد، 2015 اگر پوست حساس دارید توصیه میکنیم بیش از هفتهای ۲بار از لایهبردار استفاده نکنید. سعی کنید از لایهبردارهایی که حاوی مقادیر زیادی مواد اسیدی هستند (مثل اسیدهای گلیکول) استفاده نکنید یا قبل از خرید از این نوع لایهبردارها، آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید تا مطمئن شوید به آن حساسیت ندارید. رتینوئیدها نیز بسیار حساسیتزا هستند و برای پوستهای حساس مناسب نیستند بهتر است از اسکرابهای ملایم و مناسب برای پوستهای حساس (هفتهای یک بار) استفاده کنید. منبع: برترین ها
ارسالهای توصیه شده