رفتن به مطلب

حناچی، چهره سال 93 صنعت ساختمان شد


ارسال های توصیه شده

پیروز حناچی، معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی با کسب 7 هزار و 601 رای از مجموع 42 هزار و 943 رای در نظرسنجی برگزار شده از سوی «صما» ، به عنوان چهره سال 93 صنعت ساختمان انتخاب شد.

حناچی پس از این انتخاب در گفتگو با خبرنگار «صما»، با بیان اینکه انتظار انتخاب به عنوان چهره سال صنعت ساختمان را نداشته است، گفت: در سال جدید هیچ مدیری جرات نمی کند تا در پشت درهای بسته، تصمیمی را بگیرد که جرات مطرح کردن همان تصمیم در فضای آزاد را ندارد.

 

دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی در خصوص برنامه های این شورا در سال جدید گفت: ما به دنبال نظم بخشیدن به شهرها هستیم و تا جایی که امکان دارد تلاش می کنیم تا خودمان را به آن انضباطی که لازم است در حوزه شهرسازی داشته باشیم، نزدیک تر کنیم.

 

به نظر می رسد که انتخاب حناچی به عنوان چهره سال مرهون تلاش‌های وی در شورای عالی معماری و شهرسازی برای برخورد با تخلفات ساختمانی باشد. موضوعی که در رزومه رسانه‌ای وی برای شرکت در نظرسنجی انتخاب چهره سال 93 صنعت ساختمان مورد تاکید قرار گرفته بود.

 

حناچی در طول مدت فعالیت خود، ضمن انتقاد شدید از عملکرد متخلفان حوزه شهرسازی و تراکم فروشی شهرداری، اقدامات موثری در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با زمین خواری و تغییر کاربری اراضی مختلف انجام داده است.

 

نکته جالب آنجاست که در نظرسنجی انتخاب چهره سال صنعت ساختمان که با حضور 17 نامزد از بخش‌های خصوصی و دولتی برگزار شد، محسن پهلوان مقدم، مدیرعامل پدیده شاندیز رتبه دوم را به خود اختصاص داد که مطرح‌شدن پرونده آن در شورای عالی معماری و شهرسازی در رسانه‌ها خبرساز شد.

 

این نظرسنجی در دو مرحله در سایت «صما» صورت پذیرفت که از میان 17 نامزد دور اول عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با 5058 رای، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران با 4941 رای، پیروز حناچی، معاون وزیر راه و شهرسازی با 4796 رای و محسن پهلوان مقدم، مدیرعامل پدیده شاندیز با 4790 رای به دور دوم راه یافتند.

 

همچنین در دور دوم نظرسنجی پس از پیروز حناچی که عنوان چهره سال را به خود اختصاص داد، محسن پهلوان مقدم، مدیرعامل پدیده شاندیز با 7346 رای در جایگاه دوم قرار گرفت. عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با کسب 7071 رای و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با 6547 رای جایگاه سوم و چهارم را در این نظرسنجی به خود اختصاص دادند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...