رفتن به مطلب

ایده های زیبای طراحی فضای سبز


ارسال های توصیه شده

سلام به دوستاي گلم.. ديدم ميتونيم براساس اين عكسها ايده هاي جالبي رو از درون اين تصاوير پيدا كنيم.. و اينجا دوستان طرحاشونو و ايده هاشونو كه به فكرشون رسيده در اينجا قرار بدن..:w16:

زندگی ماشینی و شهری انسانها را از طبیعت دور کرده است.بسیاری از ما امروزه در آپارتمانهای کوچک زندگی می کنیم و خانه های ویلایی و حیاط دار قبلی، جای خود را به آپارتمانها و برجهای امروزی داده اند. در این میان میتوان با کمی حوصله و خلاقیت از فضاهای کوچکی که در اختیار داریم استفاده شایانی کرده و با ایجاد فضای سبز و باغهای کوچک، از بودن در کنار گیاهان و طبیعت لذت ببریم:w16:.

شما میتونید با صرف زمان اندکی حیاط پشتی یا حیاط اصلی خانه و آپارتمان خود را به استراحتگاه زیبایی تبدیل کنید و پس از یک روز سخت کاری در آنجا به استراحت پرداخته و یا صبح خود را با صدای آب و آواز پرندگانی که در لابلای شاخه های درختان هستند آغاز کنید.:hapydancsmil:

شما میتوانید با ایده گرفتن از این تصاویر و طراحی بر حسب سلیقه خود، باغی هرچند کوچک برای خود ایجاد کنید. استفاده از مسیرهای سنگفرش، برکه های کوچک، فواره های آب، کاشت انواع گلهای زیبا و رنگارنگ، هرس کردن درختچه ها و بوته ها به اشکال مختلف و سایر روشها به شما در این راه کمک فراوانی می کند. از دیدن این مکانهای زیبا و دلگشا لذت ببرید.:a030:

 

لطفا اسپم نشه.//:icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...