رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

کتاب برنامه ریزی راهبردی توسعه شهری جواد مهدیزاده که یکی از کتابای خوب در زمینه برنامه ریزی شهری و از منابع کنکور ارشد هم هستش رو می تونید به صورت خلاصه و با فرمت PDF از لینک داده شده دانلود کنید. البته خیلی هم خلاصه نیست و میشه گفت واسه کسایی که به اصل کتاب دسترسی ندارن، بد نیست. ولی میدونیم که بالاخره در مورد همه کتابا، هیچ خلاصه و جزوه ای اصل خود کتاب نمیشه :a030:

معرفی کتاب
به دنبال گسترش شهرنشینی در جهان و ایران و حاد شدن مسائل و مشکلات آن موضوع بازنگری در رویکردهای برنامه ریزی و طراحی شهری به یک ضرورت گریزناپذیر در کشور بدل شده است. وزارت مسکن و شهرسازی با تشخیص این ضرورت از سال 1377 اقداماتی را در زمینه اصلاح و بهبود نظام شهرسازی کشور در دستور کار خود قرار داد. از جمله به منظور ارزیابی تجارب ایران و بهره گیری آگاهانه از تجارب جهانی در زمینه اعتلای کارآیی و کیفیت طرحهای توسعه شهری به انجام چندین طرح پژوهشی همت گماشت. کتاب حاضر حاصل یکی از مطالعات پژوهشی است که در سال 1380به انجام رسید و در سال 1382 زیر نظر شورای انتشارات حوزه معاونت شهرسازی و معماری وزارت مسکن و شهرسازی انتشار یافت. خوشبختانه، با توجه به نیازهای کشور به آشنایی با رویکردها و تجارب جدید جهانی در زمینه شهرسازی، این کتاب مورد استقبال وسیع برنامه ریزان، مدیران، دانشگاهیان، کارشناسان، مشاوران و پژوهشگران قرار گرفت و در برخی دانشگاهها به عنوان کتاب درسی پایه در دوره های دکترا و کارشناسی ارشد در رشته های برنامه ریزی شهری و منطقه ای مورد استفاده قرار گرفت.

orkfjo3rujah2tgdlfwh.jpg


برنامه ریزی راهبردی توسعه شهری، جواد مهدیزاده، حسین پیرزاده نهوجی، مهین دخت امیری، محمد حسین جهانشاهی، محمد تقی زاده مطلق، هایده صراف زاده، وزارت مسکن شهرسازی، معاونت معماری و شهرسازی، شرکت طرح و نشر پیام سیما، 1386

:download2:

 

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...
  • 2 ماه بعد...
  • 4 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...