رفتن به مطلب

افغانستان هم برامون میشه آرزو...


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

بدون شرح

 

aypwawzw40ymvfu8rfsi.jpg

 

n5r7xksqrdk829gm0ke8.jpg

 

 

lms7c1e762836tnur49d.jpg

  • Like 7
ارسال شده در

هی خدا :sigh:

افغانستان 20 سال دیگه میشه آلمان آسیا :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

واقعااا

  • Like 3
ارسال شده در

من واقعا ارزو دارم به افغانستان سفر کنم

حیف امنیت نداره:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در

فقط این که نیست...اینم ببین:sad0:

ترسم از روزیه که ایرانیا باید برن افغانستان برا کار بهشون بگن عمله ایرانی....TAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

http://www.noandishaan.com/forums/thread142433.html

  • Like 2
ارسال شده در
فقط این که نیست...اینم ببین:sad0:

ترسم از روزیه که ایرانیا باید برن افغانستان برا کار بهشون بگن عمله ایرانی....TAEL_SmileyCenter_Misc%20(305).gif

http://www.noandishaan.com/forums/thread142433.html

 

شالوده و زیربنای پیشرفتیک جامعه، فرهنگ اون جامعه است ، اگر فرهنگ جامعه ای ساخته شد پیشرفت براش غیر ممکن نیست ، موارد بالا نمونه هایی کوچکی هستند در واقع میشه تشبیهش کرد به اولین قدم های یک نوزاد ، اما این قدم ها محکم هستند ، بعد از این همه نابهنجاری و کشتار نشانه های خوبی از افغانستان دیده میشه تا تبدیل به جامعه ای سکولار بشه و در بند اسلام گرفتار نشه ، این سه مورد نمونه ای بود برای مقایسه با آنچه در ایران در قبال حقوق زنان اجرا میشه

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...