fakur1 10131 ارسال شده در 9 خرداد، 2015 خیلی از واخد های صنعتی تو شهرکهای صنعتی یا خوابیدن و یا نیمه تعطیل هستند. دلائل رکودشان هم گاها بسیار ساده است ولی خودشان نمیدانند. چون اکثرا سواد لازم را ندارند. بنظر شما میشه از طریق طراحی طرح هایی اونا رو احیاء کرد و صاحب کار هم شد؟ 2
Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 9 خرداد، 2015 خیلی از واخد های صنعتی تو شهرکهای صنعتی یا خوابیدن و یا نیمه تعطیل هستند. دلائل رکودشان هم گاها بسیار ساده است ولی خودشان نمیدانند. چون اکثرا سواد لازم را ندارند. بنظر شما میشه از طریق طراحی طرح هایی اونا رو احیاء کرد و صاحب کار هم شد؟ درود مثلا چه کارخانه هایی؟مطمئنی دلیلش سواد؟دلیلش اهمیت ندادن به تولید داخل یا نداشتن تجهیزات و ماشین الات و اینا نیست؟ 3
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2015 درودمثلا چه کارخانه هایی؟مطمئنی دلیلش سواد؟دلیلش اهمیت ندادن به تولید داخل یا نداشتن تجهیزات و ماشین الات و اینا نیست؟ برا چن تاش بعنوان مشاور کار کردم. اون دلائل مهم که شما یادآوری کردی تنها 30 در صد موانع رشد هستند . 70 درصدش برمیگرده به ناکارآمدی مجریان طرح . 1
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2015 برای صاحب کار شدن تلاش لازمه. یکیش همینه که انسان تحصیل کرده به خودش و دانشش اعتماد کنه و بره به سمت کمک به واحد های نیازمند. قطعا اگه بدونن این فرد برا کارخونه و موفقیتش تلاش میکنه , با کمال میل باهاش همکاری میکنن و اون فرد در ازای تلاشهایش صاحب شغل پایدار میشه. بسیاری از فارغ التحصیلان فقط منتظرن برن سر سفره آماده بشینند. که نشدنی است. نتیجه اینکه : هنگام تحصیل باید به دانش پژوهی هم اهمیت بدیم که بتونیم به درد صنایع بخوریم. 1
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2015 کسب دانش محض باعث نمیشه انسان به نون و آب برسه. برای داشتن شغل پایدار خیلی مهارت ها نیاز هست که ما اینا رو تو دانشگاه یاد نمیگیریم. یعنی یادمان نمیدن. ما خودمون هم مقصریم. 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری