رفتن به مطلب

بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده پزشکی تا سه سال آینده


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد[/h]

[h=1] بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده پزشکی تا سه سال آینده

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 93121810546

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تاکید بر اینکه مرحله کلنگ زنی احداث ساختمان جدید تاسیس این دانشکده آغاز شده است گفت: امیدواریم با تامین به موقع بودجه، بتوان تا سه سال آینده مراحل احداث این دانشکده را به پایان رساند.

 

دکتر سید امیر حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، از احداث دانشکده جدید پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر مرحله ابتدایی احداث این دانشکده در پارکینک شمال شرقی فعلی دانشگاه در حال انجام است و کلنگ زنی آن در 11 اسفند ماه جاری انجام شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نقشه های اجرایی ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تا دو ماه آینده آماده می شود و امیدواریم روند احداث این ساختمان از اردیبهشت ماه سال آینده شدت بگیرد.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص میزان بودجه لازم برای اجرای این پروژه گفت: این پروژه بودجه زیادی می خواهد که به صورت یکباره آماده نخواهد شد، بلکه طی چند مرحله بدست می آید و امید است که بخشی از آن از بودجه جاری دانشگاه و قسمت دیگر نیز توسط دولت تهیه شود.

 

امامی با تاکید بر اینکه احداث دانشکده جدید پزشکی دو یا سه سال آینده به اتمام می رسد بیان کرد: این پروژه به طور مجموع درسه فاز و در مساحتی حدود 36 تا 40 هزارمتر مربع ساخته می شود و قرار است در سه بلوک جداگانه تاسیس و در نهایت به هم متصل شود.

 

این فوق تخصص خون و سرطان در پایان خاطر نشان کرد: دانشکده جدید پزشکی در واقع دانشکده ای است که برای ارائه امکانات آموزشی کامل برای دپارتمان ها و کلاس هایی برای فضاهای آموزشی دانشجویان پیش بینی شده است و همچنین فضاهای جانبی مانند سالن ورزش و غذاخوری نیز برای این دانشکده در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...