رفتن به مطلب

رونمایی از پورشه gt۳ rs درنمایشگاه ژنو


ارسال های توصیه شده

1613915.jpg

پورشه، یکی از کمپانی هایی است که در نمایشگاه بین المللی خودروسازان ژنو حاضر شده و به معرفی محصول جدید خود با نام GT۳ RS پرداخته است.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بین المللی خودروسازان ژنو در حالی برگزار می شود که خودروسازان به معرفی برترین ها یا کانسپت هایی از طرح های آینده کمپانی های خود می پردازند تا بتوانند نگاه های بیشتری را با خود همراه کنند.

 

 

در این میان، کمپانی پورشه به معرفی محصول جدید خود با نام ۲۰۱۶ GT۳ RS پرداخته که از خانواده ۹۱۱ این کمپانی محسوب می شود.

 

1613914.jpg

 

سازندگان برای کاهش وزن و همینطور سبک تر شدن این خودرو از سقف منیزیومی و همینطور بدنه ای از جنس فیبر کربن بهره برده اند تا این مدل نسبت به مدل های پیشین متفاوت باشد. چرخ های جلویی ۲۰ اینچی و چرخ های عقب ۲۱ اینچی از دیگر ویژگی های این خودرو هستند. اما این خودرو نسبت به مدل پیشین یعنی GT۳ عریض تر بوده و قسمت جلویی ماشین نیز شکلی متفاوت دارد. از دیگر تفاوت های این خودرو نسبت به مدل های پیشین مانند Cayman GT۴ می توان به سرعت بیشتر آن اشاره کرد. قیمت این خودرو در حدود ۱۷۵,۹۰۰ دلار اعلام شده است.

 

1613916.jpg

از ویژگی های داخلی این خودروی نارنجی رنگ می توان به ظرفیت ۴.۰ لیتری، پیشرانه ۶ سیلندری تخت، ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ را بر شمرد. این خودرو از سیستم انتقال ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچ برخوردار است تا شتاب ۰ تا ۱۰۰این مدل از پورشه برابر با ۳.۳ ثانیه باشد.

 

1613913.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...