رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

به گزارش انرژی هاب، یکی از بزرگترین سازه های معماری جهان، برج ایفل، هم اکنون انرژی پاک خود را توسط دو توربین بادی عمودی و یک پنل خورشیدی تولید می‌کند.

 

توربین‌ها در بالای طبقه دوم قرار گرفته‌اند که بخشی از پروژه نوسازی و توسعه برج ایفل بوده است. این تجهیزات انرژی معادل ۱۰ مگاوات‌ساعت در سال تولید خواهند کرد که برای تجهیزات تبلیغاتی و نور افشانی در صنعت توریست کافی است.

 

شرکت Urban Green Energy مسئول نصب این تجهیزات بوده است و درباره این تجهیزات گفته که با رنگرزی تجهیزات شبیه سازه سعی در استتار تجهیزات داشته‌اند. توربین‌ها بی‌صدا و با توجه به اعلام شرکت در ارتفاع ۱۲۰ متری از سطح زمین نصب شده‌اند تا از هر جهت و سو انرژی باد را جذب نماید.

 

یک پنل خورشیدی ۱۰ مترمربعی بر بالای سالن بازدید‌کنندگان نصب شده است. این سیستم ۵۰ درصد از نیاز انرژی برای گرم کردن آب مورد نیاز برای این سالن‌ها را تامین می‌کند. چراغ‌های LED و همچنین یک پمپ گرمایی برای اطمینان از تعادل دمای سالن‌ها به کار گرفته شده است.

 

سیستم نوآورانه دیگری که مورد استفاده قرار گرفته است، سیستم جمع‌آوری و تصفیه آب باران برای استفاده توالت‌های داخل برج است.

 

مدیر شرکت UGE می‌گوید: ما افتخار می‌کنیم که تکنولوژی پاک برای توسعه این برج انتخاب شده است و مطمئنا آینده‌ای پایا‌تر خواهد داشت. وقتی بازدیدکنندگان برج را با توربین‌های بادی می‌بینند ما یک قدم به توسعه نیروگاه‌های انرژی پاک نزدیک‌تر می‌شویم.

 

2015_2_28_20_8_34_602.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...