رفتن به مطلب

طلب حلالیت و آشتی کنون بپاس فرارسیدن نوروز باستانی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

از قدیم الایام رسم بر اینه که تو عید نوروز اونایی که باهم قهر بودن , آشتی میکنن و همه چی به خیر و خوشی تموم میشه. این تاپیک رو برا همین زدم که , اگه کدورتی با کسی داشتیم , همینجا از دلش در آریم و آشتی کنیم.

من به نوبه خودم از مدیر ارجمند تالار گفتگو که گاها اذیتش کردم , معذرت میخام و طلب حلالیت میکنم.

از همه کاربران و دوستان نو اندیش هم همینطور .

از مدیران و موسسین انجمن و کلیه مدیران و دست اندرکاران هم طلب حلالیت میکنم. انشاالله همگی سال خوبی داشته باشید.:icon_gol:

  • Like 8
ارسال شده در

منم از اونایی که ناراحتشون کردم معذرت میخوام:hanghead::icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
از قدیم الایام رسم بر اینه که تو عید نوروز اونایی که باهم قهر بودن , آشتی میکنن و همه چی به خیر و خوشی تموم میشه. این تاپیک رو برا همین زدم که , اگه کدورتی با کسی داشتیم , همینجا از دلش در آریم و آشتی کنیم.

من به نوبه خودم از مدیر ارجمند تالار گفتگو که گاها اذیتش کردم , معذرت میخام و طلب حلالیت میکنم.

از همه کاربران و دوستان نو اندیش هم همینطور .

از مدیران و موسسین انجمن و کلیه مدیران و دست اندرکاران هم طلب حلالیت میکنم. انشاالله همگی سال خوبی داشته باشید.:icon_gol:

دوست عزیز فکور جان ازینکه در کنار ما بوده و هستید و خواهید بود سپاس فراوان داریم از شما دوست خوبم

نفرمایید که مارا اذیت کردید ما غیر خوبی چیزی از شما ندیدیم دوست خوبم موفق و موید باشید

منم به نوبه خودم از همه دوستان گلم که باعث اذیت و ازارشون شدم و برخلاف میلم بعضی از نوشته هاشونو پاک کردم و هرنوع قصور دیگه ازشون حلایت میطلبم امیدوارم به بزرگی خودشون منو ببخشند :icon_gol:

ایام به کامتون شیرین باشه و سالی خوب و سرشار از موفقیت برای همه دوستان گل و خوبم ارزومندم

  • Like 7
ارسال شده در

منم از تمام کسایی که احیانا ناراحتشون کردم عذرخواهی میکنم

امیدوارم که به دل نگرفته باشن:love070:

برای همتون آرزوی موفقیت دارم:icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

منم از تمام دوستانی که تو این مدت باعث رنجششون شدم معذرت میخوامhanghead.gif

سال خوبی در پیش داشته باشین:icon_redface:

  • Like 6
ارسال شده در
دوست عزیز فکور جان ازینکه در کنار ما بوده و هستید و خواهید بود سپاس فراوان داریم از شما دوست خوبم

نفرمایید که مارا اذیت کردید ما غیر خوبی چیزی از شما ندیدیم دوست خوبم موفق و موید باشید

منم به نوبه خودم از همه دوستان گلم که باعث اذیت و ازارشون شدم و برخلاف میلم بعضی از نوشته هاشونو پاک کردم و هرنوع قصور دیگه ازشون حلایت میطلبم امیدوارم به بزرگی خودشون منو ببخشند :icon_gol:

ایام به کامتون شیرین باشه و سالی خوب و سرشار از موفقیت برای همه دوستان گل و خوبم ارزومندم

شما بزرگوارید. ایام به کام شما و خانواده محترم هم شیرین و با آرزوی روزهایی طلائی و سرشار از کامیابی برای شما دوست ارجمندم.:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

ممنون از تاپیک :a030:

 

خوبه که چیزی به اسم نوروز داریم. اقلا باعث میشه سالی یه دفه به کارهایی که کردیم فکر کنیم...

 

منم از همه عزیزانی که ممکنه از من و حرفام ناراحت شده باشند عذر خواهی میکنم :hanghead: امیدوارم سال آینده برای همه ما سال خوبی باشه :ws37:

  • Like 5
ارسال شده در

هنوز تو این فکرم که ما چرا نوروز باستانی خودمونو با آئین های عربی بهم ریختیم.

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...