رفتن به مطلب

تاییدیه175- تيوربکس


ارسال های توصیه شده

سازمان غذا و داروي آمريکا کپسول‌هاي 20 و 40 ميلي‌گرمي ايندومتاسين، با نام تجاري تيوربکس(Tivorbex) را براي درمان درد حاد خفيف تا متوسط در بزرگسالان مورد تاييد قرار داد.

 

 

تيوربکس در دوز 20 درصد ضعيف‌تر از اشکال 25 و 50 ميلي‌گرمي ايندومتاسين تاييديه گرفته است. اين تاييد از سوي FDA براساس اطلاعات به‌دست آمده از 2 مطالعه فاز 3 چند مرکزي با استفاده از دارونما بود که بهبود قابل‌توجهي در درد حاد پس از جراحي بيماران، در مقايسه با دارونما ايجاد کرد. تيوربکس حاوي ايندومتاسين به شکل ذراتي 20 برابر کوچک‌تر از اندازه اصلي است. کاهش در اندازه ذرات، باعث افزايش سطح و در نتيجه، انحلال سريع‌تر دارو مي‌شود.

 

مطالعات گسترده نشان داده‌اند عوارض جدي ضدالتهاب‌هاي غيراستروييدي نظير مشکلات ترومبوتيک قلبي-عروقي، انفارکتوس ميوکارد، حمله مغزي، زخم‌هاي گوارشي، خونريزي‌هاي گوارشي و مشکلات کليوي مانند نارسايي حاد کليه، وابسته به دوز هستند در نتيجه، FDA و متخصصان سازمان‌هاي مختلف از جمله انجمن قلب آمريکا و انجمن گوارش آمريکا تجويز حداقل دوز موثره ضدالتهاب‌هاي غيراستروييدي را براي کوتاه‌ترين دوره درماني ممکن توصيه کرده‌اند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
: سپید

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...