رفتن به مطلب

جزییات توزیع کارت آزمون دکتری/ثبت نام بیش از 201 هزار داوطلب


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1] جزییات توزیع کارت آزمون دکتری/ثبت نام بیش از 201 هزار داوطلب

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 93120904886

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعاتی در مورد نحوه اخذ کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 94 و نحوه برطرف کردن نقص‌های موجود در کارت ارائه کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در این آزمون 201 هزار و 563 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد 87 هزار و 487 نفر زن و 114 هزار و 76 نفر مرد هستند.

وی در مورد مهلت اخذ کارت آزمون اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 94 و برگه راهنما از روز سه‌شنبه 12 اسفند، لغایت پنجشنبه 14 اسفندماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرارداده می‌شود و داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام خانوادگی و نام، کدملی و تاریخ تولد یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری پس از مشاهده کارت نسبت به پرینت کارت اقدام نمایند.

*نحوه اصلاح نقایص کارت آزمون

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هر داوطلب باید پس از دریافت پرینت کارت نسبت به اطلاعات مندرج در کارت بررسی لازم را انجام دهد تا در صورتی که مغایرتی در بندهای 1 تا 6 و 9 تا 18 مشاهده نمودند برای اصلاح موارد مذکور تا 15 اسفند منحصرا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

توکلی در ادامه در مورد مغایرت در بندهای 3 و 7 توضیح داد: چنانچه داوطلبان نسبت به بندهای 3 و 7 (جنسیت و معلولیت) مغایرتی مشاهده نمودند لازم است در تاریخ چهارشنبه 13 یا پنجشنبه 14 اسفندماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه ذی‌ربط مراجعه و موضوع را پیگیری نمایند تا مشکل برطرف شود.

وی همچنین درخصوص بندهای 12 و 21 اظهار کرد: درخصوص بندهای 12 و 21 (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچ‌گونه تقاضایی پذیرش نمی‌شود.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: هر داوطلب با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورود به آزمون و آدرس حوزه امتحانی که در این کارت ذکر شده است، حوزه امتحانی خود را شناسایی کند.

توکلی در مورد نقص مربوط به عکس کارت نیز توضیح داد: چنانچه کارت ورود به جلسه فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دچار اشکالاتی از جمله عدم مهر روی کارت، تار بودن عکس و... باشد، داوطلب ضروری است در تاریخ 13 و 14 اسفندماه ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه ذی‌ربط مراجعه و موضوع را پیگیری نمایند.

وی با بیان اینکه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 94 در صبح روز جمعه 15 اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: این آزمون برای پذیرش دانشجو در 250 کد رشته امتحانی، 7 گروه آزمایشی، 51 شهرستان، 102 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح در کلیه حوزه‌ها آغاز می‌شود و نیم ساعت قبل از برگزاری درهای حوزه امتحانی بسته خواهد شد لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درها در جلسه حاضر باشند.

توکلی در مورد مقررات حضور در حوزه امتحانی نیز اظهار کرد: هر داوطلب باید برای حضور در جلسه امتحانی، پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار را ارائه نماید و همچنین از آوردن وسایل اضافی شامل هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی از قبیل تلفن همراه، پیجر، ماشین‌حساب، کیف و ساک دستی، جزوه و... اکیدا خودداری نمایند. بدیهی است به همراه داشتن هر کدام از موارد مذکور به عنوان تخلف تلقی شده و با فرد به عنوان یک متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: بخشی از قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری، در اطلاعیه توزیع کارت ورودی دکترای نیمه متمرکز 94 که هم‌اکنون روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و همچنین در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 4 اسفندماه و پیک سنجشی که روز دوشنبه 11 اسفندماه منتشر می‌شود، ذکر شده است.

انتهای پیام

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...