رفتن به مطلب

لپ تاپ‌ جدید vaio به تبلت تبدیل می‌شود


ارسال های توصیه شده

1596019.jpg?ts=1424263615880

VAIO Z و VAIO Z Canvas دو محصول جدید VAIO هستند که نه تنها از قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردارند بلکه با حجم سبک و قیمتی مناسب می توانند گزینه مناسبی برای کاربران باشند.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته، سونی وایو را به یک شرکت ژاپنی واگذار کرد و اکنون این شرکت با دو محصول جدید VAIO Z و VAIO Z Canvas فعالیت های متفاوت خود را آغاز کرده است.

 

 

1596020.jpg

VAIO Z ، اولترابوکی منعطف است که به کاربران اجازه می دهد تا این لپ تاپ را به یک تبلت مبدل کنند. VAIO Z مجهز به صفحه نمایش 13 اینچی با پردازشگر اینتل Core i5 یا i7 است. قیمت این محصول در حدود 1600 دلار برآورد شده و مجهز به بدنه آلومینیومی کربنی است.

 

 

 

لولایی که در پشت این دستگاه قرار گرفته به کاربران اجازه چرخش می دهد تا در زمان دلخواه، لپ تاپ را به یک تبلت مبدل کنند. بنا به اعلام شرکت VAIO ، عمر باطری این محصول در حدود 15.5 ساعت تخمین زده شده که می تواند رکورد قابل توجهی در عرصه لپ تاپ ها محسوب شود.

 

 

 

محصول دیگر VAIO Z Canvas نام داشته که از صفحه نمایش 12.3 اینچی برخوردار بوده و با داشتن پردازنده Core i7 می تواند گزینه مناسبی برای مخاطبان محسوب شود. این محصول نیز از قابلیت تبدیل شدن به تبلت برخوردار بوده اما نسبت به VAIO Z ارزان تر و کم حجم تر است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...