رفتن به مطلب

پرینتری مخصوص تلفن همراه + عکس


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مروزه می شود تصویری را بدون مراجعه به چاپخانه و بطور مستقیم از تلفن همراهتان برروی کاغذ چاپ کنید، “prynt” ابزاری است که برروی تلفن های هوشمند قرار می گیرد تا تجربه به اشتراک گذاشتن تصاویر چاپ شده را برای کاربران فراهم کند.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ تلفیقی از شبکه های اجتماعی و تلفن های هوشمند امروزه دنیایی را برای ما ساخته است که در آن بدون نیاز به سفر تصویری دقیق از نقاط مختلف جهان را دیده ایم، برای تصویر برداری از سوژه ها دیگر نیازی به تجهیزات پیشرفته ی عکاسی نیست، تنها با یک تلفن همراه حتی بدون داشتن دوربینی با کیفیت می توان از زیباترین صحنه ها ماندگارترین تصاویر را ضبط کرد، اگر به گالری تلفن هوشمند خود همین حالا سر بزنید، متوجه می شوید صدها فریم مختلف را ضبط کرده اید اما کدام یک ارزش چاپ برروی کاغذ و نصب برروی دیوار را دارد؟

2933538_510.jpg

امروزه می شود تصویری را بدون مراجعه به چاپخانه و بطور مستقیم از تلفن همراهتان برروی کاغذ چاپ کنید، "prynt” ابزاری است که برروی تلفن های هوشمند قرار می گیرد تا تجربه به اشتراک گذاشتن تصاویر چاپ شده را برای کاربران فراهم کند، با کمک این چاپگر می توان تصاویر مختلف را بدون نیاز به کابل و یا هر ابزار جانبی دیگر برروی کاغذ چاپ می کند.

2933536_169.png

 

2933535_956.png

 

2933537_534.jpg

 

2933539_272.jpg

 

2933540_157.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...