رفتن به مطلب

جشنواره فجر 93


ارسال های توصیه شده

14-2-13-131038_mg_6096.jpg

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر شنبه یازدهم بهمن ماه جمعی از اهالی سینمای ایران و هنرمندان در کنار مدیران سینمایی و با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار همایش‌های برج میلاد گرد هم آمدند تا جشنواره فیلم فجر فعالیت خود را به آغاز کند.

مراسم که قرار بود ساعت 18.30 آغاز شود، بعد از ورود علی جنتی وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی به سالن، در ساعت 19.19 شروع شد.

نخستین بخش مراسم خواندن قطعه‌ای ادبی از سوی سیدمهدی شجاعی بود. پخش قطعه «محمد» با اجرای زنده‌یاد فرهاد از دیگر بخش‌های ابتدایی مراسم بود.

ادامه دهنده برنامه سخنان کوتاه علیرضا رضاداد دبیر جشنواره و تبریک نوروز سینما از سوی او بود. همچنین در ادامه یادی از درگذشتگان سینما در یکسال اخیر شد.

احسان کرمی مجری برنامه افتتاحیه جشنواره است.

ابوالحسن داودی، بیژن امکانیان، همایون ارشادی، محمود کلاری و ستاره اسکندری به همراه جمعی از هنرمندانی که در این دوره از جشنواره آثار خود را ارائه کرده‌اند، در مراسم حاضرند. علی ربیعی وزیر تعاون نیز از جمله حاضران در مراسم است.

در این مراسم برنامه تقدیر از محمدعلی کشاورز و حسین جعفریان نیز برگزار خواهد شد. بخش دیگر مراسم معرفی برگزیدگان بخش مواد تبلیغی است. مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حال برگزاری است.

خبر آنلاین

 

 

پ.ن: در این تاپیک همه ی اخبار جشنواره فجر امسال قرار میگیره تا از زدن تاپیک های متعدد جلوگیری بشه

:a030::a030:

لینک به دیدگاه

14-2-23-223856abdolvahed_mirzazadeh-3-189.jpg

علی جنتی در مراسم شروع به کار جشنواره فجر: سینماگران با سکوت خود هوای مثبت در سینما ایجاد کردند

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از سخنرانان مراسم شروع به کار سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود.او که شنبه شب یازدهم بهمن ماه در جمع هنرمندان در تالار همایش‌های برج میلاد حاضر شده بود، گفت: «از اهالی سینما ممنون هستم که با درایت، فهم، صبر و سکوت خودشان تلاش کردند در مقابل کسانی که آرامش سینما را بهم می‌زنند هوای مثبت ایجاد کنند.»

وزیر ارشاد گفت: «همچنین از مدیریت سازمان سینمایی تشکر می‌کنم که توانسند فضای احترام‌آمیز مبتنی بر اعتماد در سینما به وجود آورند.»

جنتی در بخش دیگر سخنان خود از علی ربیعی وزیر تعاون که در مراسم حضور داشت، تقدیر کرد و همچنین از او خواست همکاری‌ها در زمینه بیمه درمانی و بیمه بیکاری هنرمندان ادامه داشته باشد.

وزیر ارشاد همچنین با اشاره به اینکه بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اظهار امیداوری کرد جشنواره ملی فجر راهی استان‌های کشور شود.

 

خبر آنلاین

لینک به دیدگاه

سه سیمرغ جشنواره فیلم فجر پر کشید / برگزیدگان بخش مواد تبلیغی معرفی شدند

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بخشی از مراسم افتتاح سی و سومین جشنواره فیلم فجر جوایز مواد تبلیغی به برگزیدگان اهدا شد.

در بخش تبلیغات، امیر اثباتی برای تبلیغات فیلم سینمایی «ماهی و گربه» سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

در بخش اطلاع‌رسانی بهرنگ تنکابنی سیمرغ بلورین و همچنین پوریا عالمی، ابراهیم حقیقی، محرم براتی و مهشید آهنگرانی دست‌اندکاران تبلیغات فیلم سینمایی «شهرموش‌ها2» دیپلم افتخار دریافت کردند.

سحاب زری‌باف برای عکاسی فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی سیمرغ بلورین بخش عکس را از آن خود کرد.

مرتضی شایسته، سیف‌الله صمدیان، علی نیک‌رفتار، رامبد جوان و میثم مولایی داروان این بخش را تشکیل می‌دهند.

 

خبر آنلاین

لینک به دیدگاه

[h=1]نتیجه آرای تماشاگران در روز نخست جشنواره فیلم فجر اعلام شد[/h] [h=3]تهران-ایرنا- نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر، فیلم های بخش مسابقه سودای سیمرغ اعلام شد.[/h]

81489014-6245421.jpg به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، از مجموع 6 هزار و 108 برگ رای شمارش شده به ترتیب، فیلم عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز 05/3 در رتبه نخست و فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز 88/2 در رتبه دوم قرار دارد.

 

به گزارش اطلاع رسانی و ارتباطات سی و سومین جشنواره فیلم فجر از خانه سینما، فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی نیز با میانگین 69/2حائز رتبه سوم شده اند.

 

فراهنگ**9338**1027

 

 

انتهای پیام /*

لینک به دیدگاه

روح‌­الله­ حجازی: فیلمم را به رسول­ ملاقلی­‌پور و علی حاتمی تقدیم می­‌کنم

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مرگ ماهی» نخستین فیلمی بود که روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن ماه در برج میلاد به نمایش درآمد و بعد از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور عوامل فیلم برگزار شد. علاوه بر عوامل فیلم لیلا حاتمی و حمید فرخ‌نژاد نیز در نشست این فیلم حضور داشتند.

در ابتدا روح‌الله‌حجازی کارگردان فیلم از این­که بسیاری از دست­‌اندرکاران فیلم نتوانسته­‌اند روی سن حاضر شوند، عذرخواهی کرد. حجازی در ادامه گفت: «در این فیلم می­‌خواستم طرحی­ نو در بیاندازم و بیشتر به روابط میان آدم­‌ها دقیق شوم. من این فیلم را به رسول­ ملاقلی­‌پور و علی­ حاتمی، دو فیلم سازی که در مورد مادر فیلم ساخته‌­اند، تقدیم می­‌کنم و از حضور لیلاحاتمی سپاسگزارم.»

بعد از کارگردان، محمود کلاری، مدیرفیلم­برداری این فیلم از تجربه­‌اش در این کار صحبت­ کرد، کلاری گفت: «این فیلم برای من تجربه­‌ای منحصر به­ فرد بود، چرا که من را دوباره به فضای دوربین­ ثابت و تجربه­‌های دوران عکاسی­‌ام برد.» کلاری همچنین از طراح صحنه و کارگردان این فیلم تشکر ویژه کرد و کار با آن­ها را به­‌یادماندنی خواند.

پانته­‌آبهرام به عنوان اولین بازیگر از جمع بازیگران این فیلم، ابتدا خوشحالی خودش را از تماشای فیلم و نتیجة آن ابراز کرد و در ادامه گفت: «وقتی با گروهی که همه کاربلد هستند کار می­‌کنی، فقط کافی است خودت را رها کنی، من برای این فیلم کار خاصی نکردم.»

طناز طباطبایی نیز تجربة خود در این فیلم را بسیار خوشایند دانست او گفت: «این فیلم را هم به خاطر فیلم­نامه و روش گروهی تولید و هم به­ خاطر نقش متفاوت و درون­گرایی که بازی کردم بسیار دوست دارم. من در این فیلم با گروه بی­‌نظیری هم­کار بودم.»

علی­ مصفا دیگر بازیگر این فیلم نیز دلیل اصلی هم­کاری­‌اش را جسارت فیلم­نامه و خصلت تجربی آن در کنار همکاری مجدد با محمود کلاری ذکر کرد.

بابک­ حمیدیان و ریمارامین­‌فر نیز در صحبت­‌هایی کوتاه در مورد فیلم و حضورشان صحبت کردند، رامین‌فر گفت: «این فیلم برای من از ابتدا تا به­ حال، حسی مطبوع دارد.»

بهرنگ ­علوی نیز از جمله بازیگران این فیلم بود که در مورد حضور خود گفت: «من بسیار خوشحالم که آقای حجازی به من نقشی متفاوت پیشنهاد دادند و من آن را بازی کردم، بعد از فیلم دربند به من نقش­‌هایی تکراری پیشنهاد می­‌شد که مثل بهرنگ درفیلم دربند بودند و فقط بنگاه نداشتند! و من داشتم امیدم را برای کارکردن در این جشنواره از دست­ می­‌دادم.»

در انتهای جلسه بازیگران کودک فیلم روی سن آمدند و پس از صحبتی کوتاه، مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

 

خبر آنلاین

لینک به دیدگاه

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

نتایج روز سوم ارای تماشاگران جشنواره فیلم فجر با شمارش 27298 اعلام شد.

2942578_693.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، طبق اعلام سایت خانه سینما که ستاد آرای تماشاگران جشنواره فیلم فجر است، با شمارش 27298 برگ رای تماشاگران تا روز سوم جشنواره به ترتیب فیلم های «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز 3/23 ، فیلم «عصریخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز 3/12 و فیلم «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز 3/02 تا این تاریخ به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

لینک به دیدگاه

در روز چهارم؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

فیلم های سینمایی عصر یخبندان، رخ دیوانه و کوچه بی نام در روز چهارم از سی و سومین جشنواره فیلم فجر به ترتیب رتبه های اول تا سوم آرای مردمی را در اختیار دارند.

2946455_941.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، با دریافت و شمارش ۳۳۹۵۷ رای در روز چهارم جشنواره فیلم های برگزیده عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۲حائز رتبه نخست ، رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۰۹رتبه دوم ، کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز۳/۰۲ سومین رتبه را در اقبال تماشاگران به خود اختصاص داده اند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

فيلم هاي سينمايي رخ ديوانه، عصر يخبندان و كوچه بي نام به ترتيب برترين آثار مردمي در روز پنجم جشنواره سي و سوم فجر شدند.

2948647_169.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از ارتباطات و اطلاع رساني سي و سومين جشنواره فيلم فجر، با شمارش ۴۱۶۵۶ رای در روز پنجم جشنواره، فیلم رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۱۶ حائز رتبه نخست، فیلم عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۲ رتبه دوم و فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز ۳/۰۶ رتبه سوم را در اقبال تماشاگران به خود اختصاص داده اند.

لینک به دیدگاه

در ششمین روز از جشنواره؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر ۴ فیلم به دلیل استقبال مخاطبان به سانس فوق العاده رسید.

2948637_540.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلم رخ دیوانه در سینماهای آزادی، جوان و چارسو، عصر یخبندان در سینما آزادی، من دیه گو مارادونا هستم در سینما ملت، اعترافات ذهن خطرناک من در سینما کورش، به سانس فوق العاده رسید.

 

 

رخ دیوانه ساخته ابوالحسن داودی، عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی، من دیه گو مارادونا هستم به کارگردانی بهرام توکلی و اعترافات ذهن خطرناک من ساخته هومن سیدی در پنجمین روز از جشنواره با استقبال مخاطبان روبرو شدند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

نتایج آرای مردمی ششمین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

2950267_986.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی وسومین جشنواره فیلم فجر، با شمارش ۴۹۱۴۴ برگ رای تماشاگران تا روز ششم جشنواره به ترتیب فیلم های رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی با میانگین امتیاز ۳/۱۸، فیلم عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی با میانگین امتیاز ۳/۱۴ و فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز ۳/۰۲ تا این تاریخ به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

44cd48a980779449180d283254bb7796_M.jpg

 

کافه سینما- بنا بر خبری که دقایقی پیش به سرویس سینمای ایران کافه سینما رسید، مهران مدیری، سورپرایز و بمب خبری اختتامیه جشنواره فیلم فجر خواهد بود. او قرار است به همراه

محمدرضا شهیدی‌فر مجریان مراسم اختتامیه جشنواره باشند. در این ساعات او در جلسه‌ای به همین منظور با مدیران و مسئولان جشنواره شرکت کرده است.

این مراسم روز ۲۲ بهمن در محل کاخ جشنواره واقع در برج میلاد برگزار خواهد شد و سرویس خبری کافه سینما این مراسم را پوشش خواهد داد.

کافه سینما

لینک به دیدگاه

اسامی نامزدهای بخش سودای سيمرغ جشنواره 33 فیلم فجر

 

نامزدهای جایزه بهترین فیلم

۱- فرزاد موتمن و علی حضرتی برای تهیه کنندگی فیلم خداحافظی طولانی

 

۲- علیرضا رئیسیان برای تهیه کنندگی فیلم دوران عاشقی

 

۳- بیتا منصوری برای تهیه کنندگی فیلم رخ دیوانه

 

۴- منوچهر شاهسواری برای تهیه کنندگی فیلم مزار شریف

 

۵- جواد نوروز بیگی برای تهیه کنندگی فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین کارگردانی

۱-فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم خداحافظی طولانی

 

۲-علیرضا رئیسیان برای کارگردانی فیلم دوران عاشقی

 

۳-ابوالحسن داوودی برای کارگردانی فیلم رخ دیوانه

 

۴-مصطفی کیایی برای کارگردانی فیلم عصر یخبندان

 

۵-حسن برزیده برای کارگردانی فیلم مزار شریف

 

۶-بهرام توکلی برای کارگردانی فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین فیلمنامه

۱-اصغر عبد اللهی برای فیلمنامه فیلم خداحافظی طولانی

 

۲-رویا محقق برای فیلمنامه فیلم دوران عاشقی

 

۳-محمد رضا گوهری برای فیلمنامه فیلم رخ دیوانه

 

۴-بهرام توکلی برای فیلمنامه فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن

۱-فاطمه معتمد آریا برای فیلم بهمن

 

۲-لیلا حاتمی برای فیلم دوران عاشقی

 

۳-طناز طباطبائی برای فیلم رخ دیوانه

 

۴-لیلا زارع برای فیلم شیفت شب

 

۵-مهتاب کرامتی برای فیلم عصر یخبندان

 

۶-باران کوثری برای فیلم کوچه بی نام

 

۷-گلاب آدینه برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد

 

۱-سیامک صفری برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

۲-محسن تنابنده برای فیلم ایران برگر

 

۳-سعید آقاخانی برای فیلم خداحافظی طولانی

 

۴-شهاب حسینی برای فیلم دوران عاشقی

 

۵-حسین یاری برای فیلم مزار شریف

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن

 

۱-میترا حجار برای فیلم خداحافظی طولانی

 

۲-سحر دولتشاهی برای فیلم عصر یخبندان

 

۳- مینا ساداتی برای فیلم عصر یخبندان

 

۴-فرشته صدرعرفایی برای فیلم کوچه بی نام

 

۵-پانته آ پناهی ها برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد

 

۱-عباس غزالی برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

۲-بهمن زرین پور برای فیلم حکایت عاشقی

 

۳-فرهاد اصلانی برای فیلم دوران عاشقی

 

۴-ساعد سهیلی برای فیلم رخ دیوانه

 

۵-محسن کیایی برای فیلم عصر یخبندان

 

۶-هومن سیدی برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین فیلمبرداری

 

۱-تورج منصوری برای فیلم ایران برگر

 

۲-علیرضا برازنده برای فیلم دوران عاشقی

 

۳-فرشاد محمدی برای فیلم رخ دیوانه

 

۴-مهدی جعفری برای فیلم عصر یخبندان

 

۵-علیرضا زرین دست برای فیلم مزار شریف

 

نامزدهای جایزه بهترین تدوین

 

۱-ژیلا ایپکچی برای فیلم خداحافظی طولانی

 

۲-هایده صفی یاری برای فیلم دوران عاشقی

 

۳-بهرام دهقانی برای فیلم رخ دیوانه

 

۴-نیماجعفری جوزانی برای فیلم عصر یخبندان

 

۵-بهرام دهقانی برای فیلم من دیه گومارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین موسیقی متن

۱-ستار اورکی برای فیلم دوران عاشقی

 

۲-کارن همایون فر برای فیلم رخ دیوانه

 

۳-فردین خلعتبری برای فیلم شکاف

 

۴-بهزاد عبدی برای فیلم مزار شریف

 

نامزدهای جایزه بهترین صدا

 

۱-حسن زاهدی صدابردار برای فیلم ایران برگر

 

۲- محمود موسوی نژاد صداگذار برای فیلم ایران برگر

 

۳-مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

۴-نظام الدین کیایی صدا بردار برای فیلم رخ دیوانه

 

۵-بهمن اردلان صداگذار برای فیلم رخ دیوانه

 

۶-حسن زاهدی صدابردار برای فیلم مزار شریف

 

۷- بهمن اردلان صداگذار برای فیلم مزار شریف

 

۸-محمود سماک باشی صدابردار برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

۹-علیرضا علویان صداگذار برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین طراحی لباس و صحنه

 

۱-محسن نصراللهی و رعنا امینی برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

۲-اصغر نژاد ایمانی برای فیلم ایران برگر

 

۳-جهانگیر میرزاجانی برای فیلم خداحافظی طولانی

 

۴-مجید میرفخرائی برای فیلم دوران عاشقی

 

۵-کیوان مقدم برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه بهترین چهره پردازی

 

۱-مهرداد میر کیانی برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

 

۲-مهین نویدی برای فیلم ایران برگر

 

۳-ایمان امیدواری برای فیلم کوچه بی نام

 

۴-سعید ملکان برای فیلم مزار شریف

 

۵-محسن دارسنج برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم

 

نامزدهای جایزه جلوه های ویژه میدانی و جلوه های بصری

 

هیات داوران در این بخش برای جلوه های ویژه میدانی نامزدی را معرفی نکرده است و نامزدهای جلوه های بصری به شرح زیر هستند :

 

۱-جواد مطوری برای فیلم بهمن

 

۲-وحید قطبی زاده برای فیلم رخ دیوانه

 

۳-فرهاد یوسفی برای فیلم طعم شیرین خیال

 

۴-امیررضا معتمدی برای فیلم مزار شریف

 

campec.ir

لینک به دیدگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی و به تهیه کنندگی بیتا منصوری با دریافت 5 سیمرغ بلورین رکورددار دریافت جوایز از جشنواره امسال شد. این فیلم، فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره هم بود.

آخرین سکانس سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با معرفی برگزیدگان این رویداد فرهنگی و هنری در تالار همایش‌های برج میلاد اجرا شد

 

برگزیدگان بخش سینما حقیقت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، هنر و تجربه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و نگاه نو
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
هم در این مراسم معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره سی و سوم

[TABLE]

[TR]

[TD]جایزه[/TD]

[TD]برگزیده[/TD]

[TD]دیگر نامزدها[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین فیلم[/TD]

[TD=width: 240]بیتا منصوری برای تهیه کنندگی فیلم «رخ دیوانه»[/TD]

[TD=width: 289]فرزاد موتمن و علی حضرتی برای تهیه کنندگی فیلم خداحافظی طولانی،علیرضا رئیسیان برای تهیه کنندگی فیلم دوران عاشقی، منوچهر شاهسواری برای تهیه کنندگی فیلم مزار شریف،جواد نوروز بیگی برای تهیه کنندگی فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین کارگردانی[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به ابوالحسن داوودی برای کارگردانی فیلم رخ دیوانه، دیپلم افتخار به بهرام توکلی برای کارگردانی فیلم من دیه گو مارادونا هستم

[/TD]

[TD=width: 289]فرزاد موتمن برای کارگردانی فیلم خداحافظی طولانی، علیرضا رئیسیان برای کارگردانی فیلم دوران عاشقی، مصطفی کیایی برای کارگردانی فیلم عصر یخبندان، حسن برزیده برای کارگردانی فیلم مزار شریف[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین فیلمنامه[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به رویا محقق برای فیلمنامه فیلم دوران عاشقی، دیپلم افتخار به اصغر عبد اللهی برای فیلمنامه فیلم خداحافظی طولانی[/TD]

[TD=width: 289]محمد رضا گوهری برای فیلمنامه فیلم رخ دیوانه،

بهرام توکلی برای فیلمنامه فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین بازیگر نقش اول زن[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به باران کوثری برای فیلم کوچه بی نام، دیپلم افتخار به لیلا زارع برای فیلم شیفت شب

[/TD]

[TD=width: 289]فاطمه معتمد آریا برای فیلم بهمن، لیلا حاتمی برای فیلم دوران عاشقی، طناز طباطبائی برای فیلم رخ دیوانه، مهتاب کرامتی برای فیلم عصر یخبندان، گلاب آدینه برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین بازیگر نقش اول مرد[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به سعید آقاخانی برای فیلم خداحافظی طولانی[/TD]

[TD=width: 289]سیامک صفری برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، محسن تنابنده برای فیلم ایران برگر، شهاب حسینی برای فیلم دوران عاشقی، حسین یاری برای فیلم مزار شریف[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین بازیگر نقش مکمل زن[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به سحر دولتشاهی برای فیلم عصر یخبندان[/TD]

[TD=width: 289]میترا حجار برای فیلم خداحافظی طولانی، مینا ساداتی برای فیلم عصر یخبندان، فرشته صدرعرفایی برای فیلم کوچه بی نام، پانته آ پناهی ها برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین بازیگر نقش مکمل مرد[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به هومن سیدی برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم، دیپلم افتخار به بهمن زرین پور برای فیلم حکایت عاشقی[/TD]

[TD=width: 289]عباس غزالی برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، فرهاد اصلانی برای فیلم دوران عاشقی، ساعد سهیلی برای فیلم رخ دیوانه ، محسن کیایی برای فیلم عصر یخبندان[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین فیلمبرداری[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به علیرضا برازنده برای فیلم دوران عاشقی[/TD]

[TD=width: 289]تورج منصوری برای فیلم ایران برگر، فرشاد محمدی برای فیلم رخ دیوانه، مهدی جعفری برای فیلم عصر یخبندان، علیرضا زرین دست برای فیلم مزار شریف،[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین تدوین[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به نیماجعفری جوزانی برای فیلم عصر یخبندان[/TD]

[TD=width: 289]ژیلا ایپکچی برای فیلم خداحافظی طولانی، هایده صفی یاری برای فیلم دوران عاشقی، بهرام دهقانی برای فیلم رخ دیوانه، بهرام دهقانی برای فیلم من دیه گومارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین موسیقی متن[/TD]

[TD=width: 240]بهزاد عبدی برای فیلم مزار شریف[/TD]

[TD=width: 289]آتار اورکی برای فیلم دوران عاشقی، کارن همایون فر برای فیلم رخ دیوانه، فردین خلعتبری برای فیلم شکاف[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین صدا برداری[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به محمود سماک باشی صدابردار برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[TD=width: 289]حسن زاهدی صدابردار برای فیلم ایران برگر، مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، نظام الدین کیایی صدا بردار برای فیلم رخ دیوانه، حسن زاهدی صدابردار برای فیلم مزار شریف[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین صدا گذاری[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به بهمن اردلان صداگذار برای فیلم مزار شریف[/TD]

[TD=width: 289]محمود موسوی نژاد صداگذار برای فیلم ایران برگر، هومن اردلان صداگذار برای فیلم رخ دیوانه، علیرضا علویان صداگذار برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین طراحی لباس و صحنه[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین جهانگیر میرزاجانی برای طراحی لباس فیلم خداحافظی طولانی، سیمرغ بلورین به محسن نصراللهی و رعنا امینی برای طراحی صحنه فیلم اعترافات ذهن خطرناک من[/TD]

[TD=width: 289]اصغر نژاد ایمانی برای فیلم ایران برگر، مجید میرفخرائی برای فیلم دوران عاشقی، کیوان مقدم برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]بهترین چهره پردازی[/TD]

[TD=width: 240]مهین نویدی برای فیلم ایران برگر[/TD]

[TD=width: 289]مهرداد میر کیانی برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، ایمان امیدواری برای فیلم کوچه بی نام، سعید ملکان برای فیلم مزار شریف، محسن دارسنج برای فیلم من دیه گو مارادونا هستم[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 109]جلوه های بصری[/TD]

[TD=width: 240]سیمرغ بلورین به وحید قطبی زاده برای فیلم رخ دیوانه، دیپلم افتخار به امیررضا معتمدی برای فیلم مزار شریف[/TD]

[TD=width: 289]جواد مطوری برای فیلم بهمن، فرهاد یوسفی برای فیلم طعم شیرین خیال[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

خبرآنلاین

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...