رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی در دبی

[IMG]http://www.nassajiemrouz.com/_NassajiEmrouz/Album/News/9fc3b124-0770-4060-8dbb-0e8252fc648d_20150129_102640.jpg[/IMG]

نخستین جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی از 16 تا 19 بهمن ماه در باشگاه ایرانیان دبی برگزار می‌شود.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بابک تلقانی مدیر اجرایی موسسه مد و لباس هنرکده کیمیای سحر در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: موسسه کیمیای سحر جزء اولین موسسات تک منظوره هنری است که با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس تاسیس شده و موضوع فعالیت آن طراحی و دوخت و برگزاری نمایشگاه های مد و لباس است.


تلقانی افزود: مدیر موسسه، سحر تلقانی، موضوع برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی- ایرانی را با سفارت ایران در امارات متحده عربی مطرح کرد و این موضوع به شدت با استقبال مسئولان سفارت مواجه شد. برگزاری این جشنواره با هماهنگی سفارت ایران در امارات، کارگروه ساماندهی مد و لباس، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و باشگاه ایرانیان دبی که زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است انجام می‌شود.


او با اشاره به اینکه این نمایش لباس ویژه بانوان است افزود: این پروژه شامل چند بخش است. بخش اول به نمایش مد و لباس ایرانی در گذر زمان اختصاص دارد و لباس‌هایی از دوره‌های ایلامیان، هخامنشی و...تا دوره جمهوری اسلامی نمایش داده می‌شود. آثار این مجموعه توسط یک گروه به سرپرستی سحر تلقانی انجام شده و با مطالعاتی که در کتاب‌ها و تصاویر از لباس بانوان ایرانی وجود داشته طراحی شده است.


تلقانی ادامه داد: آشنایی و آشتی با فرهنگ ایرانی بخش دیگری از این نمایش است و لباس اقوام ایرانی مانند آذربایجان، کردستان، گیلان و مازندران، جنوب ایران و... نمایش داده می‌شود. در بخش سوم هم لباس‌های مدرن و امروزی شامل مانتو، چادر و پوشش سر نمایش داده می‌شود.


او با بیان اینکه بخشی از جشنواره به نمایش لباس سایر طراحان ایرانی اختصاص خواهد داشت افزود: از طراحانی که تاکنون با کارگروه ساماندهی مد لباس همکاری داشته‌اند دعوت می‌کنیم آثار خود را برای حضور در نمایشگاه ارائه دهند. طراحان می‌توانند تا 10 بهمن تصویر آثار خود را به آدرس [email]kimiasahar@gmail.com[/email] ارسال کنند یا به سامانه 10001727877379 پیامک بزنند. این بخش ویژه مانتو است و آثاری که مورد تایید بنیاد ملی مد و لباس هستند با نام و معرفی طراح نمایش داده می‌شود

1393/11/9

لینک به دیدگاه

به اطلاع می رساند شرکت نمایشگاهی همایشگران سام نماینده انحصاری نمایشگاه تویاپ استانبول در نظر دارد با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری سازمان ها، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط و بخش خصوصی پاویون نساجی جمهوری اسلامی ایران را در سی و دومین نمایشگاه بین المللی نساجی اروپا و آسیا (texpo Eurasia 2015 ( و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نخ (yarn fair2015 ) با هدف ارتقا سطح توسعه روابط اقتصادی و تجاری ، بازار سازی ، افزایش صادرات، تسهیل در مبادلات تجاری فی مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور ترکیه و کشور های جهان از تاریخ 16 الی 19 بهمن سال جاری در مرکز کنگره و اجتماعات نمایشگاهی تویاپ استانبول (کشور ترکیه) برگزار نماید .

این نمایشگاه در دوره قبل با حضور 555 شرکت از 36 کشور جهان با پاویون های کشور های چین ، هند ،آذربایجان ، اندونزی و .... برگزار گردید.

این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالان تولید و صنعتگران حوزه نساجی کشور با ارائه دستاوردها و توانمندی های خود زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت را با ارائه خدمات به کشور ترکیه و کشورهای جهان فراهم آورند.

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام با خانم قدردان با شماره تلفن 9 - 22893008 تماس حاصل فرمایند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به اطلاع می رساند سی و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات بافندگی ، قلاب دوزی ، جوراب بافی ، چاپ ، ریز بافی ، صنایع جانبی ، ماشین آلات پایان کار نساجی و محصولات شیمیایی از تاریخ 16 الی 19 بهمن ماه سالجاری به همراه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نخ استانبول برگزار می گردد .

لازم به ذکر است رویداد فوق توسط مرکز نمایشگاه و همایش تویاپ با مجوز اتحادیه اتاق ها و بورس ترکیه برگزار می گردد .

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نمایند .

blank.png

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

حجم فایل: 5 MB

لینک به دیدگاه

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events و با نحضور توانمند تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان پاویون ملی ایران را در رویدادهای زیر برگزار می نماید:

 

اولین نمایشگاه بین المللی فرش، کف پوش و دیوارپوش خاورمیانه (28 تا 31 اردیبهشت ماه 1394 دبی)

 

اولین نمایشگاه بین المللی سنگ، مرمر، کاشی و سرامیک خاورمیانه (28 تا 31 اردیبهشت ماه 1394 دبی)

 

اولین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اندونزی (17 تا 19 اردیبهشت ماه 1394 جاکارتا)

 

از جمله اهداف مورد نظر در برگزاری نمایشگاه، کمک به توسعه صادرات غیرنفتی، دستیابی به جایگاه اول صنعت و تجارت در سطح منطقه و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور توانمند صاحبان صنایع ایران در عرصه رقابت های بین المللی می باشد

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرمهای ثبت نام به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نمایند .

 

 

1393/11/8

لینک به دیدگاه

دومین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران از 12 لغایت 15 بهمن ماه 93 برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که در محل نمایشگاههای بین المللی برگزار خواهد شد اقلامی از قبیل پوشاک زنانه ،مردانه، بچگانه، پارچه، جوراب ،لباس زیر، ملزومات دوزندگی، نخ و مواد رنگرزی، تکنولوژی نانو و لوازم و قطعات وابسته توسط تولیدکنندگان داخلی و ترک ارائه خواهد شد. این نمایشگاه در ساعت 11 روز یکشنبه 12 بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا ساعت 16 روز چهارشنبه 15 بهمن دایر خواهد بود

 

image_news_12046.gif

لینک به دیدگاه

[TABLE=class: body]

 

[TR]

[TD]

 

[TABLE=align: left]

[/TABLE]

93/11/15- سايت اطلاع رساني فرش ايران-(کارپتور)

 

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت : در این نمایشگاه 60 شرکت و تولیدکننده در قالب 60 غرفه و در فضایی به وسعت بیش از 6 هزار متر مربع در سالن حافظ این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

 

در این نمایشگاه هنرمندان چیره‌دست و خوش‌ذوق از استان‌های اصفهان ، آذربایجان شرقی و غربی ، خراسان جنوبی ، چهار محال و بختیاری، قم ، فارس ، تهران ، خراسان رضوی ،قم ،گلستان و کرمان فرش‌های دستباف نفیس خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

 

اسکندی افزود : بیشتر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه شامل انواع فرش دستباف، گبه، گلیم و تابلو فرش است.

 

یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف تا 19 بهمن هر روزه از ساعت 15 تا 20 پذیرای علاقمندان است.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

اولین نمایشگاه ایو سن لورن، طراح لباس فرانسوی، ماه ژوئیه در کانتی دورهام انگلستان افتتاح میشود.

موزه بوئز و بنیاد ایو سن لوان که توسط پیر برگ، شریک طراح رهبری می‌شود، برای آوردن نگاهی از گذشته، تحت عنوان ایو سن لورن: سبک یک چیز ابدی است، به خاک بریتانیا همکاری کرده‌اند.

پیر برگ در مورد این نمایشگاه گفت: بنیاد پیر برگ-ایو سن لورن متعهد شده است کار ایو سن لوران را به صورت بین المللی ترویج کند. کار بر روی این نمایشگاه برای اولین بار در بریتانیا، بسیار هیجان انگیز است. موزه بوئز با توجه به کار استثنایی خود در زمینه مد و منسوجات، یک مقصد طبیعی برای این نمایشگاه است. معماری و محل آن هم به وضوح برای ما جذاب است و هر دوی ما به مکان‌های بی زمان اشتیاقی الهام بخش داریم. این محیط به عنوان یک قلعه فرانسوی که در دوره امپراتوری دوم ساخته شده برای ما بسیار مناسب است.

در این نمایشگاه بیش از 50 پوشاک از نمادین‌ترین و شناخته شده‌ترین آثار طراح نمایش داده می‌شود تا یک طرح کلی و جامع از چگونگی الهامات سن لوران در طول زندگی حرفه ای متنوع و ممتاز او را نشان دهد.

از جمله آثاری که نمایش داده خواهد شد مربوط به زمانی است که سن لورن به عنوان مدیر خلاق در کریستین دیور فعالیت می‌کرد.جوانا هشاگن، متصدی مد موزه گفت: ما مفتخریم که میزبان اولین نمایشگاه از ایو سن لوران در انگلستان هستیم. او یکی از بانفوذترین طراحان مد در تمام دوران است. ما همچنین هیجان زده هستیم که در کناربنیاد پیر برگ- ایو سن لوران روی یک نمایش نوآورانه که گفتگویی میان بدنه کار طراح و مجموعه موزه را معرفی خواهد کرد کار می‌کنیم. قطعا این یک لحظه بزرگ در تاریخ موزه بوئز خواهد بود، همانطور که برای صفحه نمایش مد در انگلستان نیز هست.

نمایشگاه "ایو سن لورن: سبک یک چیز ابدی است" از 11 ژوئیه تا 25 اکتبر 2015 برگزار می‌شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

[TABLE=class: body]

برپايي نمايشگاه خانه مدرن درچهارمحال و بختياري

 

[TR]

[TD]

 

[TABLE=align: left]

[/TABLE]

93/11/29- سایت اطلاع رسانی فرش ایران-(کارپتور)

 

هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

 

مدیر نمایشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه در زمینه های مبلمان ، دکوراسیون خانه ، لوازم خانگی و فرش دستباف برپا شده است .

 

مسعودی افزود:80 واحد تولیدی و بازرگانی آخرین دستاوردهای خود را در 5 هزار متر مربع در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند.

 

وی گفت: علاوه بر غرفه داران داخلی چهارمحال و بختیاری ،نمایندگی مبلمان و لوازم خانگی از مازندران، اصفهان، تهران، کرمانشاه، مرکزی،زنجان و آذربایجان غربی نیز محصولات خود را برای فروش به این نمایشگاه آورده اند.

 

این نمایشگاه از امروز به مدت 5 روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد برپاست و علاقهمندان از ساعت 15 تا 22 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

  • Like 1
لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

fmcex2015-300x424.jpg

 

شرکت توسعه اوراسیا نوید با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران، هفتمین نمایشگاه بین المللی کف پوشها، موکت،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ماشینی و صنایع وابسته را در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می نماید

 

 

http://www.noandishaan.com/forums/thread143663.html#post1518129

لینک به دیدگاه

شرکت توسعه اوراسیا نوید با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران، هفتمین نمایشگاه بین المللی کف پوشها، موکت،

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ماشینی و صنایع وابسته را در تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می نماید.

در اطلاعیه فراخوان برگزاری این نمایشگاه آمده است: با توجه به اهداف و برنامه های حمایتی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران از صادرات غیر نفتی ، این نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان،تجار،بانکها،موسسات مالی و اعتباری و کلیه دست اندرکاران مرتبط با موضوع نمایشگاه قرار می دهد تا ضمن ارائه جدیدترین محصولات تولیدی و آخرین دستاوردهای علمی و فنی خود ، با آخرین فناوری داخلی و خارجی آشنا شده و جهت بهبود و ارتقاء دانش فنی واحد تحت پوشش خود و گسترش فروش داخلی و صادرات خود اقدام لازم بعمل آورید. لذا خواهشمند است پس از دریافت نامه فراخوان ،نسبت به تکمیل و ارسال فرمهای مربوطه که در سایت شرکت آماده شده است اقدام نموده و پس از واریز مبلغ معادل ۱۰۰ درصد هزینه متراژ مورد نظر ، با بخش فنی ستاد نمایشگاه جهت انتخاب محل غرفه خود هماهنگی لازم معمول فرمایید .بدیهی است جانمایی غرف از تاریخ ۹۳/۱۲/۱۶ شروع و بر اساس تقدم تقاضاها ، صورت می گیرد . ضمنا جهت شرکتهایی که تمایل دارند به عنوان شرکت حامی نمایشگاه حضور داشته باشند ، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر روز پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 میزبان فعالان حوزه مد و پوشاک خواهد بود. در این همایش که با حضور برندهای مطرح پوشاک و تولیدکنندگان منسوجات خانگی برگزار می‌شود، متخصصین و طراحان برتر، نمایندگان ماشین آلات تخصصی و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به معرفی فعالیت‌های خود بپردازند.حضور گسترده اساتید و دانشجویان رشته‌های مهندسی نساجی و پوشاک، طراحی پارچه و لباس و تکنولوی دوخت در این گردهم‌آیی تخصصی فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط میان فعالان دانشگاهی و صنایع فراهم می‌کند.مسابقه طراحی لباس یکی از بخش‌های این برنامه است و چند کارگاه آموزشی با عنوان آخرین دستاوردهای تکنولوژی دوخت، مد و بازاریابی، معرفی نقش آفرینی برندهای جهانی در پوشاک و رابطه رنگ لباس با محیط زندگی در این همایش برگزار خواهد شد.این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، دانشکده مهندسی نساجی و طراحی لباس برگزار می‌شود و متقاضیان برای ثبت نام اولیه شرکت در گردهم آیی می‌توانند به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کرده یا با شماره 42155119-011 تماس بگیرند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

دانشگاه هنر تهران با هدف رشد خلاقیت و استعدادهای فرهنگی و هنری جوانان دانشجو و شناسایی افراد مستعد، اقدام به برگزاری مسابقه طراحی تی شرت می‌کند.

 

این دانشگاه به منظور کمک به ارتقای فرهنگ پوشش متناسب با موازین اسلامی و ایرانی در بین جوانان و کمک به معرفی و گسترش قابلیت‌های هنری و بصری فرهنگ ایرانی اسلامی قصد دارد مسابقه طراحی تیشرت رابرگزار کند.

 

شرکت کنندگان در مسابقه باید از طریق ارتقای شناخت فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی و با بهره گرفتن از لوازمی مانند دوخت‌های سنتی و تزئینی، آثاری تاثیرگذار که نشان دهنده هویت ملی باشد طراحی کنند.

 

این آثار می‌تواند به شیوه نقاشی با اکریلیک یا سایر مواد مخصوص نقاشی روی پارچه انجام شود یا از تکنیک‌های مختلف چاپ پارچه بر روی تیشرت ساده نخی در رنگ‌های دلخواه استفاده شود.

 

دانشجویان، موسسات، تولیدی‌هاو شرکت‌ها می‌توانند با آثاری که مشابه آن در بازار نباشد در مسابقه شرکت کنند. آثار آنها پس از ارزیابی توسط داوران به نمایش درآمده و در صورت تمایل صاحب اثر به فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به شرکت دراین مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 1 خردادماه 94 به دبیرخانه جشنواره به آدرس چهارراه ولیعصر، روبه روی پارک دانشجو، کوچه بالاور، پلاک 4، طبقه 4 جهاد دانشگاهی واحدهنر ارسال کنند یا با شماره 66417528 تماس بگیرند.

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...