رفتن به مطلب

دانلود کتاب هوش محاسباتی


Mehdi.Aref

ارسال های توصیه شده

rq6mz9tldl1nev121w17.jpg

کتاب هوش محاسباتی (Computational intelligence) یکی از شاخص ترین و پر طرفدارترین کتاب ها در حوزه هوش مصنوعی و هوش محاسباتی است و به جرأت می توان گفت که در حال حاضر ، کامل ترین کتاب موجود در این زمینه است. این کتاب با نگرشی کاملا جدید ، تقریباً تمام مباحث مختلف هوش مصنوعی را با طبقه بندی خاصی مورد بحث و بررسی قرار داده است.

در این کتاب ، روش های هوش محاسباتی به پنج دسته اصلی تقسیم شده اند: شبکه های عصبی مصنوعی ، الگوریتم ها و محاسبات تکاملی ، هوش ازدحامی یا هوش جمعی ، سیستم های ایمنی مصنوعی و سیستم های فازی.

در هر بخش نیز ، در فصل های متعددی روش های موجود در هر شاخه مورد بررسی قرار گرفته اند. بسیاری از خوانندگان این کتاب ، به این دلیل به این کتاب علاقه مند شده اند که این کتاب از نظر تئوری تقریباً همه چیز را در زمینه هوش محاسباتی بیان کرده است. همچنین نویسنده این کتاب با بیان کاربردهای الگوریتم ها و روش های مختلف ، خواننده را برای حل مسائل دنیای واقعی آماده می کند. نگارش دوم این کتاب که برای دانلود در اختیار کاربران محترم سایت قرار گرفته است ، مرور کاملی بر آخرین یافته های علمی در خصوص روش های هوش محاسباتی داشته است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد:http://www.noandishaan.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...