رفتن به مطلب

گجت فیزیوتراپ هم رسید


ارسال های توصیه شده

767315.jpg

 

در سال های اخیر عرضه گجت های هوشمند با استقبال چشمگیری از سوی کاربران مواجه شده اند تا تولیدکنندگان ساخت و تولید گجت های متفاوتی را آغاز کنند.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، گجت های هوشمندی تولید و روانه بازار فناوری شده اند که از قابلیت هایی مانند سنجش میزان کالری مصرفی، کالری جذب شده و ... برخوردارند اما گجت های متفاوت دیگری نیز عرضه شده اند که می توانند نقش مهمی در اصلاح رفتار و عادات ناصحیح داشته باشند.

 

 

 

این گجت همانند یک گردنبند به دور گردن بسته می شود اما با این تفاوت که این گردنبند یک گردنبند هوشمند از جنس تیتانیوم است و به کاربر اجازه نمی دهد که گردن یا شانه های خود را در حالات بد و نامناسب نگه دارد، در صورتی که چنین اتفاقی نیز رخ دهد، گجت با کمک اپلیکیشنی که روی اسمارت فون یا تبلت نصب شده با کاربر ارتباط برقرار کرده و به او هشدار می دهد. اگر تکرار عادت های بد و نامناسب کاربر ادامه داشته باشد، گجت با توصیه های مختلف و پیام هایی که به اسمارت فون ارسال می کند به درمان کاربر می پردازد، مخترعان معتقدند در این زمان گجت تبدیل به یک فیزیوتراپ می شود که توصیه های درمانی متفاوتی را به شخص ارائه می کند.

 

 

این گجت می تواند برای اشخاصی که از دردهای نخاعی گردن رنج می برند یا کاربران رایانه ها بسیار مناسب باشد زیرا معمولا کاربران رایانه ها به دلیل نشستن نامناسب دچار گردن درد، درد ستون فقرات و ... می شوند. این گجت با هر بار شارژ به مدت یک هفته می تواند قابل استفاده باشد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...