رفتن به مطلب

گام بلند «مرد پرنده‌ای» به سوی جوایز اسکار


ارسال های توصیه شده

751132.jpg?ts=1422019044160

 

فیلم «مرد پرنده ای» یک روز پس از دریافت جایزه تهیه کنندگان آمریکا موفق به کسب جایزه انجمن بازیگران هم شد تا امیدش به دریافت یک اسکار دیگر هم بیشتر شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «بردمن» یا «مرد پرنده‌ای» فیلمی طنز درباره بازیگری در جهان تجارت، جایزه برتر انجمن بازیگران هالیوود را هم نصیب خود کرد تا به پیشتازی خود برای اسکار ادامه دهد.

 

 

در مراسمی که دیشب برگزار شد، «مرد پرنده‌ای» موفق شد تا جایزه بهترین گروه بازیگران را از آن خود کند. این دقیقا یک شب پس از آن صورت گرفت که انجمن تهیه کنندگان جایزه بهترین تهیه فیلم را به آلخاندرو ایناریتو و گروه تهیه کنندگان همین فیلم اهدا کرد.

 

 

دریافت جایزه بهترین گروه بازیگران از انجمن بازیگران آمریکا هر چد به معنی بردن اسکار نیست، اما به این معنی است که می تواند به کسب بیشترین آرا از سوی اسکار هم امیدوار باشد. به این ترتیب «بردمن» یک بار دیگر از فیلم محبوب «بچگی» پیش افتاد.

 

 

مایکل کیتون نیز که در نقش ریگان تامسون بازی کرده گفت مطمئن است همه بازیگران حسی مشابه شخصیت اصلی این فیلم را در زندگی‌شان تجربه کرده اند.

 

 

در حالی که در مراسم گلدن گلوب که دو هفته پیش اهدا شد چهار بازیگر شامل جولیان مور، ادی ردمین، پاتریشیا آرکت و جی.کی.سیمونز جوایز بهترین بازیگر زن و مرد اول و مکمل را دریافت کردند، به نظر می رسد برای اسکار بازیگران فیلم «بردمن» از امید بیشتری برخوردار باشند.

 

 

با این حال جولیان مور در مراسم دیشب بار دیگر به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «هنوز آلیس» انتخاب شد و ردمین بازیگر بریتانیایی نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را برای ارایه تصویر استفن هاوکینگ در فیلم «تئوری همه چیز» برد.

 

 

پاتریشیا آرکت نیز جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای بازی در «بچگی» دریافت کرد. او وقتی برای دریافت جایزه‌اش روی صحنه رفت گفت فیلم «بچگی» انسان بودن را نشان می‌دهد و زندگی واقعی را روی پرده می آورد. سیمونز نیز برای «ضربه شلاق» جایزه بازیگر مرد مکمل را از آن خود کرد.

 

 

در بخش تلویزیون نیز «نارنجی سیاه جدید است» جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم کمدی را برد و اوزو آدوبا نیز جایزه بهترین بازیگر زن نقش کمدی را از آن خود کرد.

 

 

کوین اسپیسی نیز جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم درام را برای ایفای نقش فرانک آندروود در مجموعه «خانه پوشالی» برد.

 

 

دیگر بازیگر زن سیاهپوست برنده جایزه، ویولا دیویس بود که جایزه بهترین بازیگر زن را برای مجموعه درام تلویزیونی در فیلم «چطور با قاتل کنار بیاییم» برد.

 

 

«دانتون ابی» نیز جایزه بهترین گروه بازیگران درام تلویزیونی را از آن خود کرد.

 

 

این جوایز جایزه یک عمر دستاور بازیگر خود را به دبی رینولدز بازیگر فیلم موزیکال «آواز زیر باران» داد که 66 سال سابقه بازیگری در تلویزیون و سینما دارد.

 

 

چهار برنده جایزه انجمن بازیگران دوره پیش شامل متیو مکاناهی، کیت بلانشت، جارد لتو و لوپیتا نیونگ‌او جایزه اسکار را هم دریافت کردند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...