رفتن به مطلب

کیم داتکام از سرویس تماس ویدئویی مگاچت رونمایی کرد - جایگزینی برای اسکایپ


ارسال های توصیه شده

[h=1]در ماه دسامبر امسال که اعلام شد سرویس اسکایپ اجازه ی بررسی اطلاعات کاربران سرویس اش را به NSA داده است ، کیم داتکام قول داد که سرویسی رمز نگاری شده و امن تر از اسکایپ را عرضه کند امروز او به وعده ی خود عمل کرد و از سرویس تماس ویدئویی خود را با نام

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رونمایی کرد

مگاچت یک سرویس تماس صوتی – تصویری رمز نگاری شده بر پایه تحت وب و مرورگر است. این سرویس فعلا در مرحله ی آزمایش قرار دارد اما کاربران دامین Mega.nz میتوانند بصورت رایگان از آن استفاده کند . کیم داتکام گفت که در ساعات اولیه بازگشایی بیش از نیم میلیون تماس های ویدئویی رمزگذاری شده در این سرویس انجام گرفته است .

 

کیفیت صوتی و تصویری مگا چت همتراز با اسکایپ است و به علاوه مسائل امنیتی و رمزنگاری در آن بطور جدی پیگیری شده است . مگاچت همچنین امکان به اشتراک گذاری فولدر ها و فایل ها را نیز فراهم اورده است . یکی از مزیت های کاربردی این سرویس نسبت به اسکایپ این است که شما نیازی به دانلود و نصب نرم افزار برای استفاده ندارید و تمامی مراحل در فضای وب و مرورگر انجام میشود . به گفته داتکام ، بزودی برنامه هایی افزودنی برای کروم و فایر فاکس منتشر خواهد شد که میتواند کارایی و امنیت مگاچت را بالا ببرد .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/h]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...