رفتن به مطلب

خواجه نصیرالدین طوسی میزبان اولین نمایشگاه الکترونیک و دانشگاه


ارسال های توصیه شده

[h=1]خواجه نصیرالدین طوسی میزبان اولین نمایشگاه الکترونیک و دانشگاه[/h] [h=3]تهران - ایرنا- اولین نمایشگاه تخصصی 'الکترونیک و دانشگاه' روز دوشنبه ششم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برپا می شود.[/h]

81471393-6215566.jpg دبیر اجرایی نمایشگاه 'الکترونیک و دانشگاه' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به همت آزمایشگاه های الکترونیک و تکنیک پالس دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تدارک یافته و به مدت یک روز در این دانشکده برپا خواهد بود.

 

دکتر 'داود آسمانی' ایجاد شور و شوق بیشتر در محیط دانشجویی برای کارهای علمی و فنی، ایجاد جو رقابت برای جذب هر چه بیشتر دانشجویان مهندسی به سمت کارهای عملی و فنی، برقراری محیط مناسب برای عرضه نیازمندی های قطعات، بوردها و سیستم های الکترونیکی مورد نیاز دانشجویان در طرح ها و پروژه های مهندسی و فنی را از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

 

وی افزود: برقراری امکان بهتر و مناسب تر برای دانشجویان و اساتید جهت ارتباط با شرکت های سرمایه گذار بخش خصوصی در جهت عملی کردن ایده های نوین مهندسی و فنی و ایجاد امکان برای شرکت های خصوصی در جهت جذب و استخدام دانشجویان برتر مهندسی نیز از دیگر اهداف نمایشگاه 'الکترونیک و دانشگاه' هستند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در تشریح بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: بخش هایی از نمایشگاه به ارائه و معرفی ایده های مداری دانشجویی و پروژه های الکترونیک دانشجویی اختصاص دارد و مسابقه دانشجویی ویژه بازدیدکنندگان نیز ترتیب خواهد یافت که تاکنون 15 طرح برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقه دانشجویی در تمام زمینه های الکترونیک و کامپیوتر اعم از مدارات سیستم های متحرک مثل رباتها یا سیستم های اندازه گیری رادیویی برگزار خواهد شد و در نهایت براساس اعلام رای هیات داوران، به طرح برتر منتخب، جایزه ویژه ای اعطا می شود.

 

آسمانی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، دانشجویان و همچنین شرکت های مختلف به عرضه محصولات و دستاوردهای علمی خود در حوزه الکترونیک و کامپیوتر در غرفه های نمایشگاه خواهند پرداخت و به این ترتیب، انتظار می رود ارتباط خوبی میان شرکت های عرضه کننده سیستم ها و قطعات الکترونیکی، شرکت های فعال در حوزه سخت افزار کامپیوتر و شرکت های سرمایه گذار و دانشگاهیان ایجاد شود.

 

دبیر اجرایی اولین 'نمایشگاه الکترونیک و دانشگاه' ارائه ایده های دانشجویی در حضور صاحبان سرمایه و صنایع مرتبط را یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد از این طریق، زمینه آشنایی سرمایه گذاران با ایده های جدید و کاربردی و همچنین جذب دانشجویان در بخش های صنعتی فراهم شود.

 

وی درباره مخاطبان این نمایشگاه تخصصی نیز گفت: بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و همه دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های الکترونیک و کامپیوتر از تمام دانشگاه های کشور می توانند در بخش مسابقه دانشجویی نمایشگاه شرکت و رقابت داشته باشند.

 

نمایشگاه 'الکترونیک و دانشگاه' در راستای تحقق هدف کلیدی 'تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه' و پیوند میان دانشگاهیان و فعالان صنایع و سرمایه گذاران کشور برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...