رفتن به مطلب

اکران دنباله «آواتار» به سال 2017 موکول شد


ارسال های توصیه شده

4

 

«جیمز کامرون» که قرار بود قسمت اول از سه‌گانه جدید «آواتار» را سال 2016 راهی سینماهای جهان کند، تاریخ اکران این فیلم را یک سال به تعویق انداخت.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جیمز کامرون»، کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان که ساخت فیلم‌هایی چون «بیگانه»، «تایتانیک» و «آواتار» را در کارنامه سینمایی دارد از اکران قسمت اول از سه‌گانه جدید «آواتار» در سال 2017 خبر داد.

 

 

این کارگردان موفق و تجاری گفت: هدف ما این است که مرحه نگارش همزمان فیلمنامه سه قسمت جدید را تا انتهای ماه جاری به پایان برسانیم تا وارد فاز فیلمبرداری شویم.

 

 

«کامرون» در سال 2009 فیلم «آواتار» را پس از صرف چهار سال زمان راهی سینما کرد و این فیلم در نهایت با 2.76 میلیارد دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کرد و به همراه فیلم «تایتانیک» جزو تنهاترین فیلم‌هایی هستند که فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار داشته‌اند.

 

 

وی در حال حاضر بطور همزمان مشغول آماده‌سازی سه قسمت جدید از این فیلم علمی تخیلی است و طبق گفته «کامرون» این سه گانه جدید از لحاظ داستانی نیز دنباله یکدیگر خواهند بود .

 

 

در این سه گانه جدید «جاش فردمن»، «ریک جافا»، «آماندا سیلور» و«شین سالرنو» به «کمرون» در امر نگارش فیلمنامه یاری داده‌اند.

 

 

کامرون درباره ساخت این سه‌گانه جدید گفت: بزرگترین فشاری که هم اکنون احساس می‌کنم برای این است که مجبورم بسیاری از موارد مورد علاقه‌ام را برای کاهش زمان فیلم در نظر نگیرم و من به همراه تیم نگارش فیلمنامه در یافتن موضوعات جذاب‌، جدید و فوق‌العاده برای گنجاندن در این فیلم با هیچ مشکلی مواجه نبودیم.

 

 

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...