Imaaan 17059 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 دی، ۱۳۹۳ با توجه به اعداد و ارقام منتشر شده توسط موسسه StatCounter، موتور جستجوگر یاهو در بالاترین سطح محبوبت خود در میان کاربران امریکایی از سال ۲۰۰۹ قرار گرفته است. همانگونه که در جریان هستید کمپانی فایرفاکس پس از ۱۰ سال همکاری با گوگل، چندی پیش موتور جستجوگر یاهو را با قرار دادی معادل ۳۰۰ میلیون دلار بهعنوان جستجوگر پیشفرض مرورگر فایرفاکس انتخاب کرد. بدین ترتیب اگر از نسخه ۳۴ به بعد مرورگر فایرفاکس تب جدیدی باز کنید، با فیلد جستجوگر یاهو روبهرو خواهید شد. گوگل کمترین میزان ترافیک جستجو از سال ۲۰۰۸ تابهحال را در امریکا تجربه میکند. سهم این کمپانی در آبان ماه ۷۷٫۵ درصد از کل جستجوهای صورت گرفته توسط کاربران آمریکایی بوده که این رقم به ۷۵٫۲ درصد در دی ماه تنزل داشته؛ همین عدد یک سال قبل برای گوگل ۷۹.۳ درصد بوده است. در طرف دیگر یاهو که حالا بهعنوان موتور جستجوگر پیشفرض سومین مرورگر محبوب جهان قرار دارد، سهمش از این بازار از ۷٫۴ درصد به ۱۰٫۴ درصد ارتقا پیدا کرده و نمودار ترافیک جستجوی موبایلی این سرویس نیز با رشدی ۲ درصدی از ۸ به ۱۰ درصد رسیده است. سهم موتور جستجوگر بینگ مایکروسافت نیز از جستجوهای اینترنتی هماکنون ۱۲.۵ درصد میباشد که حدود ۴. درصد رشد نسبت به ماه گذشته را نشان میدهد. در ماه آذر ۱۲ درصد از کل کاربران اینترنت در آمریکا از مرورگر فایرفاکس استفاده کردهاند. بدین ترتیب مرورگرهای کروم گوگل، اینترنت اکسپلورر مایکروسافت و فایرفاکس در جایگاه اول تا سوم محبوبترین مرورگرها در بین کاربران آمریکایی قرار میگیرند. منبع: فارنت 4 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120454 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 دی، ۱۳۹۳ تو سرچایی که میکنم دقت موتور جستجوی بینگ از گوگل و یاهو بیشتره انصافاً (به خصوص تو سرچ تصویر). ولی خب گستردگیش کمتره و مطالب کمتری داخلش ایندکس شده. یاهو که نه دقت داره نه گستردگی نه هیچ چیز دیگه ای 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده