رفتن به مطلب

حمله خونین به مركز پاریس؛ 12 كشته


ارسال های توصیه شده

کد مطلب : 65642

گروه بین الملل: در حمله مسلحانه امروز (چهارشنبه) به دفتر مجله طنز «شارلی ابدو» در پاریس حداقل 12 تن کشته شدند و پس از این حمله در فرانسه بالاترین سطح هشدار امنیتی اعلام شد.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD] n00065642-b.jpg

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

سایت خبری «لوپوئن» گزارش داد، دو فرد مسلح با اسلحه اتوماتیک ساختمان مجله طنز شارلی ابدو را هدف قرار داد. یکی از کارمندان سایت خبری «ون مینوت» از کشته شدن افراد زیادی خبر داد و گفت: این حادثه تلفات بسیاری بر جای گذاشت. شبکه «ای تله» نیز در گزارشی اعلام کرد، این حمله 12 کشته و 10 مجروح برجای گذاشت که حال 6 تن از آنها وخیم اعلام شده است. به دنبال حمله امروز سطح آماده‌باش امنیتی در پاریس به بالاترین سطح افزایش یافته است. پلیس پاریس عملیات بزرگی را در منطقه حمله آغاز کرده تا مهاجمان را دستگیر کند.

 

این نشریه‌ طنز در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ کاریکاتورهای موهنی از پیامبر اسلام(ص) و نیز کتابی از زندگی پیامبر را در تیراژ ۸۰ هزار نسخه منتشر کرده بود. این اقدام موجی از خشم و اعتراض مسلمانان را به دنبال داشت. همچنین چهارشنبه گذشته این مجله‌ کاریکاتورهای تازه‌ای درباره‌ی زندگی پیامبر اسلام (ص) منتشر کرد. همچنین بر طبق خبرهای منتشره، این مجله 15 دقیقه قبل از وقوع این عملیات تروریستی اقدام به چاپ کاریکاتوری از ابوبکر البغدادی، رهبر داعش کرده بود.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، حدود 30 گلوله شلیک شده است و دو فرد مهاجم از صحنه متواری شدند. سایت خبری لوپوئن اعلام کرد، مرکز مبارزه با جرایم پاریس در حال جستجو برای بازداست فرد یا افراد مهاجم فراری است. بسیاری از کارمندان نشریه شارلی ابدو بر روی پشت بام ساختمان پناه گرفته بودند. در فیلم منتشره پس از این حادثه به خوبی روشن است که تروریست‌ها به آر.پی. جی و مسلسل مجهز بوده و به خوبی برای این عملیات آموزش دیده بودند.

B6vdKSgIUAE7jeT.jpg

برخی از کارمندان این هفته‌نامه به پشت بام شارلی ابدو پناه بردند

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه با حضور در محل حادثه گفت: به فرانسوی‌ها می‌گویم که ساعات سختی را سپری می‌کنیم و یک عملیات تروریستی در کشور ما انجام شده که چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است. اما به همه اطمینان می‌دهم که ما مهاجمان را هرکجا که باشند به سزای عملشان خواهیم رساند.

 

اولاند ادامه داد: فرانسه کشوری آزاد است و به قوانین پایبند و هیچ کس نباید فکر کند که می‌تواند در فرانسه با آزادی عمل اقدام به فعالیت‌های تروریستی کند و آزادی بیان را محدود کند. وی تاکید کرد که در تمامی برنامه‌ها و طرح‌های امنیتی کشور بازنگری جدی انجام خواهد شد.

 

نشست اضطراری کابینه نیز ساعت 14 به وقت محلی در الیزه برگزار می‌شود. در همین راستا دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس در پیامی با "وحشیانه" خواندن این حمله بر حمایت کامل لندن از فرانسه در مبارزه با تروریسم تاکید کرد. انگلیس نیز سطح هشدار امنیتی خود را به بالاترین سطح افزایش داد.

  • Like 4
لینک به دیدگاه

هزاران پلیس در تعقیب تروریست‌ها در پاریس

کد مطلب : 65667

گروه بين الملل: حمله تروریستی به دفتر مجله فکاهی "شارلی ابدو" در پاریس بسیار حرفه‌ای و با سنگدلی کامل صورت گرفت. هزاران پلیس و از جمله ماموران واحد ویژه در تعقیب ضاربان هستند.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD] n00065667-b.jpg

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

فرانسوا مولن دادستان پاریس شامگاه چهارشنبه گفت: در حمله تروریستی به دفتر مجله "شارلی ابدو" ۸ ژورنالیست و ۲ پلیس کشته شده‌اند. همچنین یک کارمند دفتر پذیرایی و میهمانی که در آنجا حضور داشته‌اند هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته‌اند. شمار مجروحان این حادثه ۱۱ نفر ذکر شده است که از میان آنان جراحت ۴ تن شدیدتر از آن است که در آغاز گمان می‌رفت. هزاران پلیس که در میان آنان ماموران واحد ویژه ضدترور نیز حضور دارند، در پی یافتن رد ضاربان هستند.

 

به گفته دادستانی، مهاجمان حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در حالی که لباس سیاه بر تن و ماسک بر چهره داشتند و به سلاح کالاشنیکف و آر پی جی مجهز بودند وارد دفتر مجله در قلب پاریس شدند و نخست در بخش پذیرایی آتش گشودند. سپس به طبقه دوم شتافته‌اند، در جایی که جلسه هیئت تحریریه برگزار می‌شده است. ضاربان در آنجا ده تن را به رگبار بسته‌اند که هشت تن آنان روزنامه‌نگار، یک تن میهمان و یک تن پلیس محافظ سردبیر مجله بوده است.

0%2C%2C18176010_401%2C00.jpg

تجمعات شبانه فرانسويان عليه اقدام تروريستي در پاريس

به گفته شاهدان عینی ضاربان شعارهاي مذهبي سر داده و گفته‌اند که انتقام پیامبر را گرفته‌اند. دادستانی گفته است که مهاجمان با خودروی خود گریخته‌اند. در جریان فرار آنان دوبار با ماموران گشت پلیس تبادل آتش داشته‌اند. بار نخست کسی مجروح نشده، ولی کمی دورتر و بار دوم پلیسی که مجروح شده و بر زمین افتاده بوده هدف گلوله (تير خلاص) یکی از مهاجمان قرار گرفته و کشته شده است. یک فیلم ویدیویی آماتوری این صحنه‌ها را ضبط کرده است.

 

خودروی ضاربان در جریان فرار با خودروی زنی تصادف کرده و او را مجروح ساخته است. ضاربان سپس خودروی یک نفر دیگر را در اختیار گرفته و با آن گریخته‌اند. پلیس با شدت در تعقیب آنان است. تصاویر تلویزیونی جنب و جوش صدها پلیس را در پاریس نشان می‌دهد. در فرانسه بالاترین وضعیت هشدار ترور اعلام شده است. تعداد مهاجمان در آغاز دو نفر اعلام شده بود ولی بعدا وزارت کشور فرانسه از ۳ ضارب سخن به میان آورد. یک شاهد عینی به نام کورین ری که خود کاریکاتوریست است در گفت‌وگویی با روزنامه "اومانیته" گفته است که حمله مهاجمان حدود پنج دقیقه به طول انجامید و او ناچار بود در این مدت خود را در زیر یک میز تحریر پنهان کند.

ضاربان کارکشته و با تجربه

یک مقام پلیس فرانسه به روزنامه فیگارو گفته است که روش آرام و موثر و هدفمند مهاجمان نشان می‌دهد که آنان می‌توانند آموزش نظامی اساسی دیده باشند. کارشناسان آلمانی حدس می‌زنند که مهاجمان به گروه‌های رادیکال بنيادگرا وابسته‌اند و می‌توانند از کسانی باشند که از جنگ در سوریه و عراق بازگشته‌اند. یک کارشناس ترور آلمانی به "اشپیگل آنلاین" گفت: «ویدیوها دو ضاربی را نشان می‌دهند که در کار با سلاح سنگین بسیار ورزیده و کارکشته هستند. یک چنین تجربیات عملی و کار با اسلحه را نمی‌توان در اروپا به دست آورد».

 

این کارشناس می‌افزاید: سنگدلی ضاربان حتی کارشناسان را نیز شوکه کرده است. "اعدام بی‌رحمانه" مامور پلیس مجروحی که روی زمین افتاده بود و با شلیک گلوله‌ای به سرش کشته شد، یادآور ویدیوهای شوکه‌کننده گروه تروریستی داعش هستند. این صحنه نشان می‌دهد که نقشه این عملیات از مدتها پیش کشیده شده بود و امروز بی‌وقفه به اجرا گذاشته شده است. چنین طرحی تنها هنگامی ممکن است که ضاربان آموزش نظامی و تجربه عملیات چریکی داشته باشند. شامگاه چهارشنبه تظاهراتی برای همبستگی برگزار شده است. در شهرهای پاریس، نانت، تولوز، لیل، استراسبورگ، لیون و بوردو تجمعات بزرگي برگزار شده است.

  • Like 4
لینک به دیدگاه

در فرانسه پنجشنبه عزای عمومی اعلام شد

کد مطلب : 65665

گروه بين الملل: حمله تروریستی به دفتر نشریه "شارلی ابدو" مردم فرانسه را در شوک فرو برده است و هزاران فرانسوی براي همدردي با قربانيان این حادثه‌ تجمعات بزرگي حاضر شده‌اند و فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه، امروز پنجشنبه ۱۸ دی را به خاطر حمله تروریستی به دفتر نشریه فکاهی «شارلی ابدو» که در جریان آن دستکم ۱۲ تن کشته شدند، روز عزای عمومی اعلام کرد.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD] n00065665-b.jpg

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD] فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

به گزارش دويچه وله، صبح روز چهارشنبه سه مرد مسلح به کالاشنیکف و موشک‌انداز به دفتر مجله طنز "شارلی ابدو" (Charlie Hebdo) هجوم بردند، ۱۲ نفر را کشتند و چندین نفر را به شدت زخمی کردند. مهاجمان متواری هستند. صدها پلیس برای یافتن و دستگیری آنان بسیج شده‌اند. وحشت فرانسه را در برگرفته است. ماموران پلیس در برابر فروشگاه‌های بزرگ و کلیساها و سربازان در اطراف مدارس و ایستگاه‌های قطار و مترو به حالت آماده‌باش درآمده‌اند. دولت فرانسه و احزاب اپوزیسیون با نظر به "بربریتی"‌ که شاهد آن بوده‌اند خواستار همبستگی میان ملت فرانسه هستند.

 

حمام خون در دفتر نشریه "شارلی ابدو" بدترین سوءقصد در تاریخ جمهوری فرانسه است و همزمان یک نقطه عطف در این تاریخ. در گذشته همیشه شایعاتی و نیز شواهدی وجود داشته مبنی بر اینکه ممکن است در فرانسه حمله‌ای تروریستی صورت گیرد. فرانسه در کنار آمریکا همواره از سوی تروریست‌ها تهدید می‌شده است. از گروه‌های وابسته به القاعده گرفته تا بنيادگراهای آفریقایی، خاورمیانه‌ای یا جانیان حرفه‌ای و مزدور داعش جزو تهدیدکنندگان فرانسه بوده‌اند.

4%20hebdo-2.jpg

4 نفر از كاريكاتوريستهاي كشته شده

چند ماه پیش که نخست وزیر کنونی فرانسه، مانوئل والس، سمت وزارت کشور را بر عهده داشت، نسبت به خطر "جهادگرایان" هشدار داده بود. ماموریت نظامی فرانسه علیه شورشیان در کشور مالی احتمال حمله تروریستی در این کشور را افزایش داد. رسانه‌های فرانسه به نقل از نیروهای امنیتی این کشور می‌گویند که چندین طرح حمله تروریستی در هفته‌‌های اخیر در فرانسه خنثی شده‌اند.

 

شوکی که بر فرانسه وارد آمده بسیار عمیق است: چون حمله به "شارلی ابدو" تنها دربرگیرنده "عمل تروریستی علیه آزادی مطبوعات" نیست آن گونه که رئیس جمهور فرانسه، فرانسوا اولاند گفته است. موضوع بر سر درگیری با ملتی سکولار است که به طور تاریخی هدف‌های خود را "آزادی، برابری و برادری" تعریف کرده است. حال ممکن است شکاف میان گروه‌های مختلف قومی و دینی در جامعه فرانسه عمیق‌تر شود. تاکنون هم بحث درباره اسلام‌گرایی و پیوستن شماری از کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند به "جهادگرایان"، باعث مسموم شدن جو سیاسی داخل فرانسه شده است.

 

حتی آخرین رمان نویسنده فرانسوی "میشل ولبک" به نام "تسلیم" که در آن "سلطه مخوف" بنيادگرایان بر فرانسه تصویر شده است، خشم آنها را برانگیخته است. این رمان یکی از موضوع‌های مورد بحث در "شارلی ابدو" هم بود. پس از رخداد روز چهارشنبه، آن گروه از شهروندان فرانسوی که تا کنون حزب راست‌گرای "جبهه ملی" لوپن را انتخاب می‌کردند، به احتمال در باورهای خود به لزوم منزوی کردن خارجی‌ها و مهاجران یقین حاصل می‌کنند. مسلمانان فرانسه نیز احساس می‌کنند که قربانی و شهروند درجه دو هستند.

 

در سال ۲۰۱۲ نیز "محمد مراح" در شهر تولوز هفت نفر را که بیشترشان یهودی بودند به قتل رساند. اما در آن مورد پلیس فرانسه بر این گمان بود که تنها یک نفر عامل قتل بوده است. همچنین مهدی نموش، کسی که به موزه یهودیان در بروکسل حمله کرد، به احتمال به تنهایی دست به این عمل زده بود اما حمله به دفتر نشریه "شارلی ابدو" به نظر کاملا سازمان‌یافته و حرفه‌ای صورت گرفته است. این امر موجب می‌شود که همبستگی ملت فرانسه به عنوان ملتی که همه شهروندان آن با هم برابرند به خطر بیفتد.

 

موقع مناسبی است که رهبران جامعه مسلمانان فرانسه با اکثریت مردم این کشور ابراز همدردی و همبستگی کند و این کاری بود که مدیر مسجد جامع پاریس انجام داد. او حمله تروریستی به دفتر نشریه "شارلی ابدو" را محکوم کرد و گفت که هدف این افراد به هم زدن صلح و همبستگی میان گروه‌های مختلف جامعه فرانسه است. همچنین امام مسجد منطقه "درانسی" در حومه پاریس عمل ترویست‌ها را "بربریت" خواند و گفت که "همه فرانسه دردی مشترک را حس می‌کند و بدین سبب می‌گرید.» او که خود از سوی اسلام‌گرایان تهدید شده و تحت حفاظت پلیس به سر می‌برد، مسلمانان فرانسه را فراخواند با نشان دادن همبستگی با همه ملت فرانسه در برابر خواست اسلام‌گرایان برای شکاف‌اندازی در جامعه فرانسه ایستادگی کنند.

رییس جمهوری فرانسه پنجشنبه را روز عزای عمومی اعلام کرد

فرانسوا اولاند، رییس جمهوری فرانسه، امروز پنجشنبه ۱۸ دی را به خاطر حمله تروریستی به دفتر نشریه فکاهی «شارلی ابدو» که در جریان آن دستکم ۱۲ تن کشته شدند، روز عزای عمومی اعلام کرد. اولاند در یک پیام تلویزیونی گفت: « یکپارچگی بهترین سلاح ما خواهد بود. هیچ چیزی نمی‌تواند در بین ما تفرقه ایجاد کند و ما را از هم جدا نماید. آزادی همیشه قوی‌تر از بربریت خواهد بود».

 

رییس جمهوری فرانسه همچنین تاکید کرد که پرچم ملی این کشور به مدت سه روز نیمه افراشته خواهد بود. در همین حال ده‌ها هزار نفر از مردم فرانسه به یاد قربانیان حمله تروریستی امروز در خیابان‌های پاریس و دیگر شهرهای فرانسه تجمع کردند. خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس تولوز و لیون، شمار کسانی را که تنها در این دو شهر تجمع کرده‌اند، دست‌کم ۲۰ هزار نفر اعلام کرده‌ است.

 

گزارش این خبرگزاری همچنین می‌گوید که شهروندان پاریسی در میدان جمهوری این شهر که حدود یک کیلومتر با تحریریه هفته‌نامه شارلی ابدو فاصله دارد، گرد آمده‌اند و در دستان آنها بنرها و پوسترهایی به چشم می خورد که روی آنها نوشته شده است: «آزادی بهایی ندارد» و «شارب، آزاده مُرد» که اشاره به نام شاربونه، یکی از چهار کارتونیستی است که در این حمله تروریستی کشته شد.

یکی از تجمع‌کنندگان به خبرگزاری فرانسه گفته است: «قتل این انسان‌ها وحشت‌آور است. در آینده دیگر کسی نمی‌تواند چیزی را که فکر می‌کند بیان کند. همه ما باید در تظاهرات شرکت کنیم».

  • Like 4
لینک به دیدگاه

اروپایی های احمق کم کم دارن تاوان ازادی عملی که به مسلمون ها دادن میدن ، متأسفم برای کشته شدگانی که جونشون رو بخاطر حماقت های سران اروپا از دست دادن

  • Like 2
لینک به دیدگاه

خدا رو شکر که خدا دشمنان ما رو از احمقها افرید.

 

غربی که داعش و گروههای تندرو و تکفیری رو علم کرد تا اسلام رو بدنام کنه حالا گریبان خودشون رو گرفته و بلا به جون خودشون شده.

گرچه یک احتمال هم این میتونه باشه که این هم یک سناریوی ساختگی جدید از سوی خود غرب هست برای بالابردن اتش دشمنی با مسلمونها .

 

 

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی روز چهارشنبه در پاریس را محکوم کرد و هرگونه اقدام تروریستی علیه انسان های بی گناه را با تعالیم اسلام بیگانه دانست.

 

 

به گزارش اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه ، 'مرضیه افخم' سوءاستفاده از آزادی بیان و تندروی فکری و ترور شخصیت های مورد احترام ادیان و ملت ها ، توهین به ادیان الهی و ارزش ها و نمادهای مورد احترام این ادیان را محکوم و غیرقابل قبول دانست.

 

وی در واکنش به حوادث پاریس اظهار داشت: این قبیل رفتارها ادامه موج افراطی گری و خشونت طلبی فیزیکی و فکری بی سابقه ای است که طی یک دهه گذشته در سطح جهان توسعه یافته و متاسفانه بدلیل سیاست های نادرست و برخوردهای دوگانه در مواجهه با خشونت ورزی و افراط گری باعث ترویج این قبیل اقدامات و رفتارها شده است.

 

افخم ضمن تاکید مجدد بر ایده ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در باره جهان عاری از خشونت و افراط ، ابراز امیدواری کرد که رهبران کشورهای جهان با هم فکری و اتخاذ یک سیاست یکپارچه و پرهیز از استانداردهای دوگانه، به درمان ریشه ای عوامل خشونت ورزی و افراطی گری بپردازند.

لینک به دیدگاه

فروش نفت ارزان عراف به بشار از سوی داعش

موجه جلوه دادن کشتار مردم سوریه توسط رژیم بشار با حضور داعش و استمرار حضور بشار در قدرت

وارد نشدن عملی رژیم بشار به مبارزه با داعش

افزایش حضور نظامی ایران در عراق و سوریه

مشغول شدن غرب به مبارزه با داعش و قاچاق سلاح های ایران به نوار غزه و لبنان

 

اما مکتبی های همیشه کم هوش و متوهم داعش رو ساخته پرداخته غرب میدونن:icon_redface:

  • Like 2
لینک به دیدگاه

شناسايي عاملان حمله به نشریه فرانسوی

کد مطلب : 65683

گروه بين الملل: خبرگزاری فرانسه صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از مظنونان حمله به دفتر نشریه طنز 'شارلی ابدو' خود را به نیروهای پلیس تسلیم کرد.

[TABLE=align: center]

[TR]

[TD] n00065683-b.jpg

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

خبرگزاری فرانسه، نام این فرد را که کوچکترین مظنون این حمله بوده، حمید مراد (18 ساله) اعلام کرد. به نوشته روزنامه لوپوئن، «مراد» که رانندگی خودروی مهاجمان را برعهده داشت، فردی بی خانمان است که سال گذشته در مدرسه ای در شهر رنس ثبت نام کرده بود و سال آخر دبیرستان را می گذراند. براساس این گزارش، دو مظنون دیگر که دو برادر به نام های سعید کواشی (34 ساله) و شریف کواشی(32 ساله) هستند، همچنان متواریند.

 

مقام های فرانسوی عکس دو برادر مظنون را از طریق رسانه ها منتشر کرده اند. این دو برادر فرانسوی الجزایری تبار، متولد پاریس هستند؛ شریف کواشی برای دستگاه مبارزه با تروریسم فرانسه شناخته شده بوده است. این دو برادر تابستان امسال از سوریه به فرانسه بازگشته بودند. یگان ویژه ای از نیروهای پلیس فرانسه با کمک شماری از سربازان ارتش، چهارشنبه شب عملیات گسترده ای را در شهر رنس واقع در شمال شرق فرانسه برای دستگیری مظنونان این حمله مسلحانه آغاز کرده اند.

 

پلیس فرانسه همچنین تعدادی از نزدیکان این دو برادر را بازداشت کرد. به گفته پلیس، هویت مهاجمان از طریق کارت شناسایی که در خودرو جامانده شناسایی شده است. به نوشته لوپوئن، یکی از این افراد در سال 2008 با یک شبکه عراقی مرتبط بود که ظاهرا جوانان را به پیوستن به گروه های تروریستی در عراق تشویق می کرده است. این فرد در سال 2005 به دلیل تلاش برای مسافرت به دمشق بازداشت شده بود.

 

به گفته یکی از مقام های پلیس فرانسه، این سه مهاجم با شبکه تروریستی یمنی در ارتباط بوده اند. آسوشیتدپرس نیز اعلام کرد که شریف کواشی در سال 2008 به اتهام های تروریستی و اعزام تروریست ها به عراق، محاکمه و به 18 ماه زندان محکوم شده بود. سه فرد مسلح ساعت 11 و 30 دقیقه روز چهارشنبه (به وقت محلی) به دفتر نشریه طنز «شارلی ابدو» در پاریس، حمله و اقدام به تیراندازی کردند و سپس با دو خودرو از محل حادثه گریختند. در این حمله 12 تن کشته و 10 تن نیز زخمی شدند.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
اروپایی های احمق کم کم دارن تاوان ازادی عملی که به مسلمون ها دادن میدن ، متأسفم برای کشته شدگانی که جونشون رو بخاطر حماقت های سران اروپا از دست دادن

کسی که این کارو کرده مسلمون نیست:icon_razz:

وقتی شما اینو بگید دیگه چه انتظاری از مردم اروپا میره

  • Like 2
لینک به دیدگاه
کسی که این کارو کرده مسلمون نیست:icon_razz:

وقتی شما اینو بگید دیگه چه انتظاری از مردم اروپا میره

 

بخشی از ماده ۵۱۳ قانون مجازات

اسلامی آمده است: «هر کس به هر یک از ائمه معصومین (ع) اهانت نماید اگر مشمول حکم

سابّ النبی باشد اعدام می شود.»

 

این برادران تروریست به وظیفه دینی خودشون عمل کردن :w16:

برای اطلاعات بیشتر هم ارجاع به پست زیر

#14

  • Like 3
لینک به دیدگاه
بخشی از ماده ۵۱۳ قانون مجازات

اسلامی آمده است: «هر کس به هر یک از ائمه معصومین (ع) اهانت نماید اگر مشمول حکم

سابّ النبی باشد اعدام می شود.»

 

این برادران تروریست به وظیفه دینی خودشون عمل کردن :w16:

برای اطلاعات بیشتر هم ارجاع به پست زیر

#14

دوست عزیز من نگفتم این وظیف مسلمونه که هر کس توهین کرد رو بکشه

من از کار اینا یا هر قاتل دیگه ای دفاع نمیکنم

چون این یه فاجعه دلخراش بوده و حساب عاملینش با خداست

من میگم اینایی که این کارو کردن مسلمون نیستن؛ فقط وظیفه شون سیاه جلوه دادن دین اسلامه

هر کس اولین آیه از هر سوره کتاب خدا رو خونده باشه و به خودش بگه مسلمون اینکارو نمیکنه

"به نام خدایی که بخشنده و مهربان است"

لینک به دیدگاه
دوست عزیز من نگفتم این وظیف مسلمونه که هر کس توهین کرد رو بکشه

من از کار اینا یا هر قاتل دیگه ای دفاع نمیکنم

چون این یه فاجعه دلخراش بوده و حساب عاملینش با خداست

من میگم اینایی که این کارو کردن مسلمون نیستن؛ فقط وظیفه شون سیاه جلوه دادن دین اسلامه

هر کس اولین آیه از هر سوره کتاب خدا رو خونده باشه و به خودش بگه مسلمون اینکارو نمیکنه

"به نام خدایی که بخشنده و مهربان است"

 

مجدد ارجاعت میدم به همون لینک

مسلمان واقعی باید عامل به دستورات اسلام باشه مگه غیر از اینه

  • Like 3
لینک به دیدگاه

زیاد از صدا و سیما شنیدم غربیان از اندیشه اسلامی و ترویج آن وحشت دارند!

باور نمی کردم تا دیدن حوادث چند سال اخیر(داعش و این مورد و موارد دیگر)

واقعا ترسناکند!

  • Like 1
لینک به دیدگاه
زیاد از صدا و سیما شنیدم غربیان از اندیشه اسلامی و ترویج آن وحشت دارند!

باور نمی کردم تا دیدن حوادث چند سال اخیر(داعش و این مورد و موارد دیگر)

 

:ws38: ینی میگی کار خودشونه؟

  • Like 1
لینک به دیدگاه
:ws38: ینی میگی کار خودشونه؟

نه دیگه اسلام که بیشتر بشه این حرکات هم بیشتر میشه :banel_smiley_4:

جهت رفع ابهام کمی ویرایش کردم

  • Like 1
لینک به دیدگاه
نه دیگه اسلام که بیشتر بشه این حرکات هم بیشتر میشه :banel_smiley_4:

جهت رفع ابهام کمی ویرایش کردم

 

آورین! بدی نوشتن اینه که لحن طرف مقابل رو نمیتونی بفهمی و سوء تفاهم پیش میاد. موچکر!:a030:

لینک به دیدگاه
مجدد ارجاعت میدم به همون لینک

مسلمان واقعی باید عامل به دستورات اسلام باشه مگه غیر از اینه

من گفتم کتاب خدا نه قانون مجازات اسلامی ؛ که تا اونجایی که من خونده باشم و اطلاع دارم همچین چیزی توش نیومده: هرکس به ائمه معصومین و...

  • Like 1
لینک به دیدگاه
من گفتم کتاب خدا نه قانون مجازات اسلامی ؛ که تا اونجایی که من خونده باشم و اطلاع دارم همچین چیزی توش نیومده: هرکس به ائمه معصومین و...

در این لینک توضیح داده بنا بر چه اساسی این حکم صادر شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...