رفتن به مطلب

کلینیک یائسگی در بیمارستان طالقانی راه اندازی شد


ارسال های توصیه شده

[h=1]کلینیک یائسگی در بیمارستان طالقانی راه اندازی شد[/h] [h=3]تهران - ایرنا - استاد گروه زنان بیمارستان طالقانی از راه اندازی کلینیک یائسگی (منوپوز) در این بیمارستان خبرداد.[/h]

81450011-6179361.jpg مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شمار می آید.

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر « معصومه فلاحیان » اهمیت نگرش سلامت محور ، توجه به بانوان میانسال و پیشگیری از بیماریهای سنین یائسگی را از اهداف راه اندازی این کلینیک عنوان کرد.

 

فلاحیان گفت: کارشناسان در این کلینیک به مشکلات کوتاه مدت یائسگی مانند گر گرفتگی، بدخوابی، افسردگی و مشکلات هورمونی می پردازند .

 

وی در ادامه گفت: توجه به مشکلات تاخیری یائسگی و میانسالی مانند پوکی استخوان، مشکلات ادراری و داخلی ( قلبی و عروقی)، تشخیص زودرس و غربالگری سرطان های پستان و رحم از سایر اقدامات درمانی در این کلینیک به شمار می آید.

 

وی گفت: ضرورت ایجاد کلینیکی برای ارایه مشاوره به بانوان در سنین یائسگی و انجام اقدامات لازم در سطوح پیشگیری و درمان بیماری های این دوران احساس می شد از این رو این کلینیک در واحد کلینیک های زنان بیمارستان طالقانی راه اندازی شد.

 

این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: کلینیک یائسگی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، صبح ها توسط متخصص زنان به مراجعان خدمات ارایه می دهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...