رفتن به مطلب

تولید نسخه مدرن یکی از محبوب ترین خودروهای تاریخ


ارسال های توصیه شده

739343.jpg

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولید یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت در تاریخ خودروسازی جهان، 50 دستگاه جدید از "کبرا 427" افسانه ای این بار با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های روز خودروسازی تولید می شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، در تاریخ صنعت خودروسازی به ندرت پیش آمده که خودرویی آنقدر جذاب و پرطرفدار باشد که پس از خروج از کارخانه سازنده مستقیما وارد کلکسیون خاص ترین خودروهای جهان شود اما این اتفاق برای Cobra 427 شرکت خودروسازی Carroll Shelby International روی داده است.

 

 

این خودروی افسانه ای که 50 سال پیش در چنین روزی به دنیا معرفی شد حالا با اقدام جالب توجه شرکت سازنده، جاودانه تر از هر زمان دیگری شده است. مهندسان Carroll Shelby International اقدام به تولید 50 دستگاه دیگر از این خودرو کرده اند تا 50 سالگی این محصول تاریخی را جشن گرفته باشند.

 

 

739344.jpg

 

739345.jpg

 

739346.jpg

 

هر یک از این 50 خودروی جدید ثبت جهانی ویژه خود را دارند تا مشخص شود آنها در ادامه 343 خودروی کبری ساخته شده اند که در دهه 1960 از کارخانه خارج و روانه بازار شده بودند.

 

 

خودروهای جدید با استفاده از فناوری شیشه کربنی در بدنه تولید شده اند و با قیمتی درحدود 120 هزار دلار به فروش می رسند. البته نسخه بدنه آلومینیومی این خودرو نیز تولید شده که قیمت گزاف تری داشته و درحدود 180 هزار دلار ارزش گذاری شده است.

 

 

شرکت سازنده اعلام کرده است که درصورت تمایل خریداران نسخه ارتقا یافته موتوری آن با قیمت نجومی 250 هزار دلار ارایه می شود. این نسخه از موتور پرقدرت 700 اسب بخاری برخوردار است.

 

 

همه چیز در این خودروی دوست داشتنی منطبق بر حال و هوای 50 سال پیش ارایه شده با این تفاوت که از استانداردهای امروز برای به روزرسانی های لازم در آن بهره گرفته شده است. از آن جمله می توان به شاسی تقویت شده و ترمزهای دیسکی امروزی اشاره کرد.

 

 

مهرنیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...